Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on kun en saa asennettua Bad Piggies -peliä koneelle?
24.12.2012 |
Ei anna avata peliä asennuksen jälkeen. Pitää vaan valita lähettääkö virheraportin. Edes tuota salasanaa ei kysy missään vaiheessa.
Kommentit (3)
Vaatimus on windows xp ja se meillä on. Angry Birdsit on aiemmin asentunut ihan normaalisti.Luulis, että tämä menis saman kaavan mukaan.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta monet uudet pelit tarvitsee jo Windows 7 ja muistia paljon. Meillä ylimääräsenä yksi XP kone, kun ei siihen uusia pelejä saa asennettua.
Alue: Aihe vapaa
koneen kanssa (esim. käyttis)