Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä oli loppu tänään kaupassasi?

Vierailija
23.12.2012 |

Mä en saanut vihreitä kuulia! Joulu pilalla, mies mököttää.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se koristerämmäle kuitenkin) Tiimarista, ostin sitten tilalle sellaista hopeaiasta nauhaa missä oli ikäänkuin helmiä peräkkäin.

Vierailija
2/19 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin oli kylmäsavulohi loppu.

Monena vuonna ollaan jääty ilman joulukahvia, nyt ostin sen heti joulukuun eka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Lidlistä oli loppu kaikki pakastekakut, niin sitruunajuustokakku, suklaakakku kuin kaikki muutkin.

Vierailija
4/19 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän välttää kaupassa käymistä juhlapyhien korvilla.

Vierailija
5/19 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun joka vuosi on tehty itse ja tänä vuonna sitten ollaan menossa anoppilaan jouluksi ja kuulemma on ihan välttämättä valmislaatikot oltava. Ja sitten ei ollut kuin Saarioista. No, oltaisiin voitu ainekset ostaa kuitenkin, mutta en jaksanut. Annan äideille mahdollisuuden. :)

Vierailija
6/19 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pienet pakkaukset. En viitsinyt ostaa isoa. Laihdutetaan...

Vierailija
7/19 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jouluilo. En löytänyt mistään kaupasta. Onneksi kotona oli edellisiltäkin vuosilta. Päätettiin sitten porukalla loihtia itse niistä aineksista mitä meillä on: rakkautta, iloa, lämpöä, hupsuttelua, kynttilävaloa ja pari joululaulua. Vaikuttaa siltä, että tulee parempaa kuin kaupasta ostettu :-)

Vierailija
8/19 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin paikallisessa cittarissa kuuden maissa, ja saatiin kaikki kauppalistalta. Kinkut ja muut isommat oli jo ostettu, mutta uskonpa että nekin olisi saatu vielä tänään.

Ostoslistalla oli tänään mm. mätiä, joululimppua ja karjalanpiirakoita, maitoa ja appelsiinimehua, konvehteja, hedelmiä ja kahvia. Pitkä lista kylläkin, mutta mitään erityisen eksoottista.

Vierailija
9/19 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksen lahja oli vielä hankkimatta, kun olen vähän erikoisempaa etsinyt. Nyt kuitenkin oli tarkoitus ottaa joku isompi Duplo-paketti. Mutta hylly oli tyhjä tai sitten mitään isompia ei ole tarjollakaan. Maatila olisi ollut, mutta se meillä jo on.

Vierailija
10/19 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakastetaikinat (sekä piparkakku- että torttu-), pakastetut laatikot, pienet kinkut, Pohjanpoika-juusto, pienet porkkanapussit, pienet kananmunarasiat...

Nuo ainakin olivat loppu. Tosin itse en niitä kaikkia kaivannut, vain osaa, mutta aika autiolta ne pakastealtaat siellä näyttivät.

Vierailija
11/19 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli loppunut suomalainen kurkku, porkkanapussit, lanttu, täysmaito ja puuroriisi.. Onneksi löytyi sentään lähikaupasta riisipuuroon ainekset.

Vierailija
12/19 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppa notkui (Prisma) vielä ihan kaikkea. Löytyi sellaistakin mitä on muina aikoina saanut etsiä (lempisalaatinkastike).

Vierailija
13/19 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta puutetta en huomannut, mutta olikin rajoitetut ostokset mitä hain.

Vierailija
14/19 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantainakaan sitä ei ollut tullut kun kävin uuden reissun. Tänään kävin S-Marketissa ja siellä oli lanttua vielä yllin kyllin.

Vierailija
15/19 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hienommat" suklaakohvehtirasiat, teippi, kunnolliset banaanit

Noita olisin ostanut, mutta pärjään hyvin ilmankin

Vierailija
16/19 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakasteherneet

onneksi älysin tänä vuonna varautua

Vierailija
17/19 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt juuri tänään kaupassa, mutta sieltä mistä ostettiin meidän muut jouluruuat ei löytynyt luomurypäleitä. Meidän ainoa puute on siis se, että piti ostaa myrkkyrypäleitä.

Vierailija
18/19 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli monella loppu. Onneksi itsellä riitti.

Vierailija
19/19 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy tehdä itse :)