Tuntematon mies teki vaikutuksen kaupassa...
Olin lähikaupassa pikkuostoksia tekemässä ja kassalla eräs mies teki vaikutuksen, kun jutteli mukavia, eikä ollut mikään murjottava tapaus. Ei mitään ihmeellistä, ei edes flirttailua tai sitten todella taitavan huomaamatonta. Vain pikku kommentti viime hetken ostoksista ja muutama sana ihan pintapuolisesti ja iloiset joulun toivotukset, mutta teki lähtemättömän vaikutuksen ja kotimatkalla huomasin ajattelevani, kuinka mukava jouluyllätys olisi ollut, jos olisikin pyytänyt puhelinnumeroa tai kahville.
Olisin saattanut siltä seisomalta suostua ja näin jälkikäteen olisin varmasti suostunut. Ei mikään kansikuvakomistus, mutta miehekkäällä tavalla silti hyvän näköinen ja turvallisen leppoisa tapaus. Jokin pieni alitajunta minussa ehti maksamisen lomassa kiinnittämään huomion, ettei sormusta ainakaan ollut ja muutenkin oli tavallaan yksinäisen ostokset. Tai sitten vaan kuvittelen ja toivon...
Auttakaa! Mikä minua vaivaa? Täysin tuntematon mies kaupassa saa ajatukset harhailemaan ja osa minusta toivoo tähän mieheen kaupassa uudestaankin törmääväni. En ole aiemmin kokenut, enkä järki-ihmisenä uskonut kokevani mitään vastaavaa.
Onko kenellekään muulle käynyt vastaavaa ja kuinka moni muu palstan vapaista naisista tällaisia ajatuksia kehittelee satunnaisista vastaantulijoista. Miten suhtautuisitte itse vastaavassa tilanteessa. Itse olen lapseton, omasta mielestäni liiankin tavallisen näköinen kolmekymppinen ja alkaa kieltämättä biologinen kello jo tikittämään ja siksipä täälläkin käyn vakoilemassa.
Kommentit (6)
ystävällisyys ja iloinen joulumieli on tuottanut hyvää mieltä tänäkin jouluna. Olen yrittänyt itse olla samanlainen.
En tiedä mikä sua vaivaa kun "seksualisoit" miehen ystävällisyyden, ajattelet flirttiä, mietit puhelinnumeroiden vaihtoa yms. Ehkä olet surullinen nykyisessä suhteessasi (jos sellainen on)?
Mun näkemyksen mukaan ihmiset voivat olla kivoja toisilleen ihan ilman sen kummempia jatko- tai taka-ajatuksia. Sehän vähentää stressiäkin, auttaa jaksamaan kiireessä.
Hyvää joulua!
En osaa tehdä aloitetta, vaikka monessakin tilanteessa siitä saattaisi olla apua yksinäisyyteen.
ap
En osaa tehdä aloitetta, vaikka monessakin tilanteessa siitä saattaisi olla apua yksinäisyyteen.
ap
Minä viiskymppisenä tanssitaitoisena miehenä saan yllättävän usein treffipyyntöjä vaikka olen varattu. Useimmille esitän etten edes ymmärtänyt vihjettä. Joillekin naisille käy flaksi ja tutustutaan toisiimme intiimisti. Tuntuu muuten aikalailla hienolta kun nainen tekee aloitteen :).
ap
Minä viiskymppisenä tanssitaitoisena miehenä saan yllättävän usein treffipyyntöjä vaikka olen varattu. Useimmille esitän etten edes ymmärtänyt vihjettä. Joillekin naisille käy flaksi ja tutustutaan toisiimme intiimisti. Tuntuu muuten aikalailla hienolta kun nainen tekee aloitteen :).
Itselleni kävi vähän aikaa sitten nolosti. Olen vähän samanlaisessa elämäntilanteessa, biologinen kello, ei miestä pitkään aikaan jne., ja näytän ihan tavalliselta enkä edes osaa pukeutua kovin viekoittelevasti, joten on harvinaista, että kukaan mies osoittaa mitään huomiota. Kerrankin sitten tuli mies baarissa ihan perinteiseen tapaan iskemään mua. Eikä kuka tahansa mies, vaan kaikin puolin kiinnostava, fiksu, mukava ja komeakin mies. Aloin jo haaveilla, että hän pyytäisi treffeille ja voisimme tutustua kunnolla, kun hän olisi ilmeisesti vain kaivannut jatkoja luonani samana yönä. Ei tullut kauppoja...