Jos joku tarvitsee nopeasti joulurahaa Helsingissä, niin
minulla on tarjolla siivoustyötä tälle päivälle. Lähinnä imurointia ja pölyjen pyyhkimistä yms.
HUOM. Tämä ei ole työpaikkailmoitus. Siivoaja antaa palveluksensa lahjana ja minä annan rahan lahjana. Olen yksin elävä naisihminen ja ihan kiltti. :)
Yhteydenotot (jätä välit ja suluissa oleva pois):
o p o n (jätä tämä pois) g s a n @ g m a i l . c o m
Kommentit (14)
mutta en vieläkään tajunnut, tarjoatko mahdollisuuden tulla sinun luoksesi siivoamaan vai tarjoudutko itse siivoamaan toisten koteja.
Näemmä tartten uudet kakkulat, kun luin tuon otsakkeen että jouluRAUHAA. Siis sun luokse pääsee siivoamaan, eikös se ole työpaikkailmoitus vaikka väität ettei ole.
mutta en vieläkään tajunnut, tarjoatko mahdollisuuden tulla sinun luoksesi siivoamaan vai tarjoudutko itse siivoamaan toisten koteja.
Miten sä voit olla ymmärtämättä selvää suomen kieltä? AP antaa eli maksaa jollekin joka tulisi heti vielä tänään siivoamaan hänen kotinsa.
Vai voisinko minä ja työnantajanikin kiertää veroja sillä, että minä annan työsuoritukseni yritykselle "lahjana" ja yritys antaa taasen palkan minulle "lahjana".
Tosi näppärää =D...
Onneksi näistäkin asioista on laissa ihan omat määrityksensä.
ei ole työpaikkailmoitus, että tämä ei ole mikään virallinen työpaikka, vaan tarvitsisin vain hetkeksi apua. Annan rahaa, mutta se on lahja eikä palkka. Halusin näin kirjoittamalla varmistaa, ettei tätä tulkita väärin ja poisteta työpaikkailmoituksena ylläpidon toimesta.
Ei tosiaan ole kovin paljon hommaa, mutta en ehdi itse kaikkea. Siivoamisen sijasta voi myös käydä hakemassa puuttuvat ruuat lähikaupasta. Yksi muovikassillinen olisi arvioitu määrä, kun olen listaa laatinut. :)
Terv. ap
Näemmä tartten uudet kakkulat, kun luin tuon otsakkeen että jouluRAUHAA. Siis sun luokse pääsee siivoamaan, eikös se ole työpaikkailmoitus vaikka väität ettei ole.
Vai voisinko minä ja työnantajanikin kiertää veroja sillä, että minä annan työsuoritukseni yritykselle "lahjana" ja yritys antaa taasen palkan minulle "lahjana".
Tosi näppärää =D...
Onneksi näistäkin asioista on laissa ihan omat määrityksensä.
menet vaikka mummosi luo siivoamaan ja saat mummolta rahaa. kai sitten muistat ilmoittaa verotuksessa!!!!
kyllä on ihmiselle joulumieli HIEMAN hukassa...
Annan rahaa, mutta se on lahja eikä palkka. Halusin näin kirjoittamalla varmistaa, ettei tätä tulkita väärin ja poisteta työpaikkailmoituksena ylläpidon toimesta.
että kun haluaisin kuulla kun selität tuota verottajalle...
*tikahtuu nauruun*
Annan rahaa, mutta se on lahja eikä palkka. Halusin näin kirjoittamalla varmistaa, ettei tätä tulkita väärin ja poisteta työpaikkailmoituksena ylläpidon toimesta.
*tikahtuu nauruun*
nyt olla tikahtumatta, jos kuolet, pilaat perheesi joulun.
Tällaista yksityisten ihmisten välistä harmaata taloutta tapahtuu jatkuvasti, mutta millä keinoilla verottaja siihen sun mielestä puuttuu? Jopa työn päittäin vaihtamisesta pitäisi maksaa veroa, mutta kuka maksaa?
*tikahtuu nauruun*
Jos nyt lähetän sähköpostia ja menen AP,een luo pariksi tunniksi imuroimaan jonka jälkeen hän antaa mulle lahjaksi rahaa, onko verottaja paikalla?
*tikahtuu nauruun*
Jos nyt lähetän sähköpostia ja menen AP,een luo pariksi tunniksi imuroimaan jonka jälkeen hän antaa mulle lahjaksi rahaa, onko verottaja paikalla?
ymmärsit pointtini, onnittelut!
*halaa*
että se pitäisi erikseen verottajalle ilmoittaa.
t. porrasverokortti
Pyydän, ettette nyt ala riidellä aloitukseni takia. Jos joku siivousalan yrittäjä ottaa yhteyttä, niin tietysti hoidetaan homma virallisesti. Muuten molemmat osapuolet voivat sitten omantuntonsa mukaan ilmoittaa verottajalle lahjastaan. Jos muita rahalahjoja ei tänä vuonna tule, niin ei siitä pitäisi mennä veroakaan. :)
Terv. ap
Verottaja ei häviä mitään, koska kukaan ei ilmeisesti ole tulossa tänne! :)
Terv. ap.