Huumeruiskuko?! Joulusiivouksessa löytyi tälläinen, apuja kiitos!
http://aijaa.com/AxVF2A
Joku tietäväinen hoitsu vaikka jos sattuisi olemaan paikalla niin yst. kertoo tai arvaa mitä voisi sisältää. Ei mitään tietoa mistä on senkin alle vierinyt.
Kiitos :)
Kommentit (20)
en usko että ainakaan iv:sti eli suonensisäisesti on vedetty, kun ei näy yhtään verta ruiskussa, eikä neulaakaan liene löytynyt?
Jotain mömmöä siinä on voinut olla nautittava määrä, en keksi mitä. Onko tuo siis vihertävää?
T: sh
Hyvä tietää ettei kenties ole sellaisia kamoja :)
Ei se millekään haisekaan, ettei varmaan fairya ole, mutta oli mitä oli. En vaivaa sillä enää päätäni.
-ap-
ja on teippi siinä päässä eli ihan uutukainen. Sinertävää on, jos ei kuvassa erotu.
-ap-
ei ainakaan pääkaupunkiseudun neulojenvaihtopisteistä saa. Veikkaan, että liittyy johonkin remontti- tai huoltojuttuun.
mulle tuli mieleen että oisko jotain liimaa tms (jonkus ostoksen mukana tullut, esim, huonekalun?)
Jos ei, niin olisko ihan vaan lääkeruisku? Mä oon tollasia käyttäny lasten lääkeiden annostelussa (sain niitä ison läjän kun piikitin itseeni hormoneita saadakseni ne muksut).
pieni. On meillä lasten lääkeruiskuja, tuo paljon pienempi. Juu ei ole neulaa ja uusia huonekaluja ei ole hetkeen kasailtu, mutta tyydyn siihen että olisi jotain remonttiin liittyvää.
Ihmetytti vaan mistä on tänne eksynyt. Ja tunnen perheeni lääkityksen, kiitos kysymästä.
Kiitos vastanneille :)
-ap-
jos meinaa että suonensisäisesti on meinattu nautiskella... ja eihän tuollaisessa kovin pitkään tavara kovin hyvänä pysy, ei kai aineita nyt tollaisissa säilytellä. Voi yöks...
On edes todennäköistä, että joku käyttää jotain aineita?
Eikä kukaan käyttäjä hukkaisi noin annostaan.
On edes todennäköistä, että joku käyttää jotain aineita?
Ja muut on sen verran pieniä, ettei taatusti käyttele. Mutta esikoinen on kyllä sellainen, että kerää ulkoa kaiken mahdollisen mitä löytää ja tuo mukanaan kotiin. ja tämä löytyi sellaisen senkin alta mikä on viimeksi siirretty ikkunoita pestessä syksypuolella. Voi siis olla ollut tuolla jo aika kauan.
-ap-
itse ainakin hslusin tietää mistä tuollainen on tullut jos omasta kodista löytyisi. Eibtuollainen mistään vahingossa kulkeudu sisään.
Vois olla dorkajumia, mut en usko että kukaa tollasel vetäis tai hukkais ruiskua. Ois siinä neula ja neulan suoja. Ei kukaan teippaa ruiskuu kiinni.
Liian paksukin. Mä annan tollasella meiän pupuille nestemäistä lääkettä suoraan kurkkuun.
Miten liittyisi remonttiin? Jotain liimoja pidetään ruiskuissa joo... koska teilläon remontti ollut eli kuinka kauan se olisi pyörinyt nurkissa kenenkään huomaamatta?
Olen kenties vähän hölmö, muttei mitään kokemusta tuollaisista ruoskuista. Ja kun läheinen joka meillä on syksyn aikana pari kertaa kyläillyt on käyttänyt/käyttää kaikkea mahdollista, tulee ekana mieleen jonkin sortin huumeet.
Mutta kiitos kaikille ja mukavaa joulunodotusta :)
-hölmö ap-
Miten liittyisi remonttiin? Jotain liimoja pidetään ruiskuissa joo... koska teilläon remontti ollut eli kuinka kauan se olisi pyörinyt nurkissa kenenkään huomaamatta?
keittiöremppa, mutta on se aika huomaamatta ja jonkin matkan takaa sinne kierinyt. Kaikkihan on mahdollista. Mies ei muista nähneensä, yleensä tietää hyvin tarkkaan kaikki remonttiin liittyvät aineet. Ja onhan tuo aika pieni putkilo keittiöremontia ajatellen.
-ap-
mutta samanalisita ruiskua käytetään moneen muuhunkin, esim nuuskankäytössä. Mitään hajua ei ole mitä tuossa on sisällä..jotain fairyvettä :D? Piriä, subua tai metamfetamiinia se ei ainakaan ole, sen tunnistaisin. Mut voihan olla jotain lakkaa??