Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun miehet ovat olleet peppu- eikä tissimiehiä ja

Vierailija
22.12.2012 |

se harmittaa, koska mulla on aika ihanat, pehmeät ja täyteläiset rinnat. Molemmissa mun pitkäkestoisissa suhteissa (10 v ja 5 v) miehet eivät ole kauheasti kiinnostuneet tisseistä. (ymmärtääkseni ei muidenkaan naisten) Ja mun rinnat niin pitäisivät silittelystä ja hellimisestä... Voisikohan sen jotenkin ulkoistaa?

Mites teillä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä maksaisit?

Vierailija
2/11 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä te kaikki muut saatte tarpeeksi hyväilyjä?

No tietty hyvä jos näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva, jos tuo mies arvostaisi mun rintoja.

Vierailija
4/11 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän miehetkin tekevät. Harva nainen oikeasti luontaisesti eksyisi ihan omien himojensa takia esim. ottamaan suihin, elleivät miehet olisi tehneet niin selväksi että pitävät siitä.

Vierailija
5/11 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän miehetkin tekevät. Harva nainen oikeasti luontaisesti eksyisi ihan omien himojensa takia esim. ottamaan suihin, elleivät miehet olisi tehneet niin selväksi että pitävät siitä.

Vierailija
6/11 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies tissimies

Vierailija
7/11 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäen, miten toimitaan, ellei sitten luontaisesti osaa hommia. Noheva mies tekee kaikkensa naisen rinnoillekin ja saa naisen kehräämään orgasmeihin saakka pelkistä rinnoista.

Vierailija
8/11 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppumiehiä ja kestikin aika kauan ennenkuin hän tajusi että tykkään erityisen paljon rintojen koskettelusta. Olisin tietysti voinut sanoakin sen mutta ei ole mun tyylistä. Mies on oppivaista sorttia ja sanomattakin tajunnut mun reaktioista oppia ottaen mistä tykkään.

Vierailija
9/11 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap, kyllä voin tulla hoitamaan tissisi ja laitatko meilin näkyviin. Ehdotuksesi kiihoittaa kovasti. Sitähän sinä kysyit.

Mutta yleisellä tasolla voi taas kerran todeta, että miehillä ei ole telepaattisia voimia. Jos nainen haluaa huomiota rinnoilleen eikä sitä saa, niin sitten rohkeasti suu auki ja miehen käsi siirretään hellästi, mutta määrätietoisesti takapuolelta rinnoille.

Vierailija
10/11 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta onneks myös mun peppu niin pitää silittelystä ja hellimisestä

Vierailija
11/11 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki miehet vain eivät ole rinnoista kiinnostuneita. En minäkään ole. Mulle on ihan sama onko tissit AA vai F vai onko niitä lainkaan. Kunhan on täyteläinen ja kaunis pylly, ei mikään heiluva selluliittikasa vaan sellainen timmi ja muodokas. Ah, sitä voisi katsella ja puristella vaikka maailman tappiin!

Kyllä mä voin tissejäkin kosketella, ei siinä mitään, mut en mä siitä itse mitään saa. Mut naisen mieliksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän