Miehen kännipano laittelee koko ajan viestejä,millä sen saisi lopettamaan?
Tällainen hairahdus siis tapahtui kuukausi sitten jonka jälkeen mies ei ole ollut yhteydessä naiseen eikä vastannut yhteydenottoihin ja siksi se varmaan niitä viestejä laittaakin koko ajan,MITEN sen saa lopettamaan?
Meillä on ollut vaikea vuosi ja itsekin sorruin vastaavaan joten olen valmis antamaan miehellekin anteeksi,pariterapiaan on aika jo varattuna..
Tämä nainen ei tiedä että minä tiedän.
Kommentit (19)
Jos teillä on lapsia, kerro että haluat pitää perheesi ehjänä huolimatta tapahtuneesta. Koska se ei merkinnyt mitään ja mies katuu.
Turhaa selittelyä josta paistaa läpi vain pelkkää epävarmuutta.
jossa pyytää jättämään hänet rauhaan???
Mies ei halua?
Taustalla on muutakin, pitempää pettämistä jne?
Jos tuo olisi tosiaan kertaluonteinen kännipano ja miehesi aidon oikeasti katuisi eikä haluaisi naisesta enää mitään niin miehesi laittaisi ihan oma-aloitteisesti naiselle viestin, ettei häntä kiinnosta ja lopeta.
Ei ole sinun asiasi sekaantua asiaan - jos miehesi ei itse tuota tee niin siitähän sinä voit vetää omat johtopäätöksesi.
Eikä sille toiselle naiselle paljoa merkitse se jos sieltä vaimo viestittelee jos kerran se mies on ihan hiljaa eikä pyydä jättämään rauhaan :)
miehesi salassa kuitenkin viestittelee sen panon kanssa ja sulle esittää muka hämmästynyttä. Ei kukaan viitsi kauaa pommittaa tekstareilla, jos ei saa koskaan vastausta. Mies valehtelee.
Kannattaa sitten vaihtaa puhelinnumeroa jos vielä parin kuukaudenkin jälkeen pommittaa.
toinen numero siksi aikaa käyttöön.
Toinen on uhkaus poliisilla, jollei häirintä lopu.
Ihmettelen kuka antaa oikean puhelinnumeronsa yhdenyön panolle? Pitäisi olla prepaid liittymä tuollaista varten.
Miksi on kertonut koko nimensä kännipanolle? :D Nyt tippui pohja koko jutulta. Se on pannut sitä jo pidempään ja nyt vasta ajatteli kertoa asiasta sulle. Hyvää lykkyä pariterapiaan! Toivottavasti saatte suhteeseenne jotain eloa.
Taidan itse piipahtaa naisen juttusilla jos homma ei lopu.ap
Sano, että et halua kyseisen ihmisen enää ottavan mitään yhteyttä ja uhkaa kotirauhanrikkomisesta, jos vielä viestittelee.
Jos teillä on lapsia, kerro että haluat pitää perheesi ehjänä huolimatta tapahtuneesta. Koska se ei merkinnyt mitään ja mies katuu. Ihmettelen kyllä naista, jos ei tajua lopettaa, kun kukaan ei vastaa. Aika epätoivoista, tai sitten miehesi on melkoinen saalis :D
ja esitä olevasi mies, laita tylyä tekstiä
Jos olisi niin viestit olisivat jo loppuneet.
Pyydät miehesi kirjoittamaan viestin että lopettaa yhteydenotot ja samassa viestissä kertoo että olet tietoinen asiasta.
ettei ole kiinnostunut ja pyytänyt tätä jättämään hänet rauhaan?
Sillä se yleensä loppuu. Tai laita itse hänelle viesti tai soita.
Onko mies vastannut naiselle, ettei ole kiinnostunut ja pyytänyt tätä jättämään hänet rauhaan?
Sillä se yleensä loppuu. Tai laita itse hänelle viesti tai soita.
Se nainen on varmaan ihastunut eikä osaa lukea ajatuksia. Tietääköhän edes että mies on varattu...
Oletteko ihan aikuisia ihmisiä sinä ja miehesi? Vastaamalla puhelimeen/viesteihin ja kertomalla niinkuin asiat on varmaan loppuu viestittely?!?! Tosi kypsää tommonen 'en vastaa mitään' oikeesti, tuttua jostain 20v tienoilta.. Noloa jos ei aikuinen mies uskalla puhelimeen vastata mutta panemaan uskaltautuu. Teinimeininki.
miehen puolesta..kyllä se mies varmaan saa sen loppumaan jos haluaa, ei taida haluta? Aika huonoissa kantimissa taitaa olla koko suhde.
Pitää suoraan sanoa, että ei kiinnosta. Miehelläni oli vähän pitempi juttu, joitain kuukausia. Sen loppumisen jälkeen nainen laitteli viestejä peräti viisi vuotta. Ei usein, mutta muutaman kerran vuodessa. Mies vain hymisteli ja arveli, että kyllä se kohta tajuaa ja lopettaa, kun hän ei osoita kiinnostusta.
Ei tajunnut ennen kuin mieheni sanoi suoraan, että lopeta ja keskity omaan perheeseesi. Nainen suuttui, mutta lopulta hänellekin oli hyväksi tämä herätys. Teki vielä lisää lapsiakin sen jälkeen, vaikka ikääkin jo on. Olen ajatellut, että ei ollut reilua roikottaa noin kauan naista epävarmuudessa, kun jotkut vaan eivät osaa lukea rivienvälejä vaan pitää olla suora. Ehkä hän halusi lapsiakin lisää jo aiemmin, mutta ei voinut tehdä ennen kuin sai varmuuden ettei tästä osoitteesta heru enää mitään.
Niin että viestiä vaan ja mahd. suorasanaisesti. Eikä se auta, että sinä sanot vaan miehen pitää itse se sanoa.
..ja teet kylmän viileästi selväksi kuka olet ja että olet täysin tietoinen asiasta. Muista asiallisuus ja ehdottomasti säilytä malttisi, älä sorru huutamaan ja haukkumaan.