Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä minun kannattaisi ostaa äidilleni joululahjaksi? + Mitä mieltä näistä lahjoista?

Vierailija
21.12.2012 |

Vietämme äitini kanssa joulun kahdestaan, aattona hän näkee miesystäväänsäkin vain lahjojen vaihdon merkeissä, minkä jälkeen tämä lähtee ajamaan omien lastensa luo joulua viettämään.

Siksipä haluaisinkin ostaa äidilleni jotain ekstrakivaa, kun tiedän, ettei hän montaakaan lahjaa saa kun ei sukulaisiaan tai ystäviään joulun alla näe. (Äidin viimevuotinen lahjasaldo oli pari pakettia miesystävältään, villasukat, rahaa, suklaata ja jotain erikoiskahvia vanhemmiltaan, + minulta saamansa lahjat.)

Olen tähän mennessä ostanut äidille

- Twilight: Aamunkoi osa 1 -elokuvan, jota äiti itse toivoi, sillä hän on lukenut kaikki kirjat mutta nähnyt vain kolme ensimmäistä elokuvaa

- Tänä vuonna julkaistun painoksen Silmarillionista (pokkari), sillä äiti tykkää Tolkienista

- Geisha-suklaarasian.

Mitä mieltä olette tähänastisista lahjoista, ja mitä minun kannattaisi mahdollisesti ostaa tuohon lisäksi? Huomautan kuitenkin, että olen täällä vain etsimässä ideoita, joten nuo kolme ylläolevaa eivät tule enää muuttumaan vaikkei joku täällä välttämättä pitäisikään esim. elokuvia sopivina lahjoina. :D

(Äitini on 48, oma ikäni on 19.)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin äidilleni käsityömarkkinoilta tosi kauniin taide-keramiikka -astian saippualle. Ja sinne sitten tietysti kaunis saippuanpala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi