Voiko mies rakastua "mahdottomaan" kohteeseen
eli haaveilla naisesta, jota eivät jostain syystä voi saada vai onko miehillä enemmän realismiä mukana, yrittävät vain varmoja tapauksia?
Kommentit (6)
Saattaa tulla järkytyksenä, mutta miehet ovat yksilöitä siinä missä naisetkin.
Jälkikäteen harmittaa miksen kuitenkin kokeillut onneani.
Jälkikäteen harmittaa miksen kuitenkin kokeillut onneani.
Meillä ihmisillä on mahdollisuus kieltäytyä, jos olemme varattuja ja jos asiat on hyvin, varattu kieltäytyy. Toisten parisuhteisiin ei kuitenkaan näe, joten toinen voi olla onnettomassa parisuhteessa. Jos taas muuten ajattelee että toinen on jollain eri tasolla kuin itse, se on turhaa. Vain kysymällä selviää, on aivan mahtavaa, jos joku uskaltaa avautua tunteistaan. Jos vastapuoli ei osaa sitä arvostaa, ainakin tietää ettei hän ollut sinun arvoisesi.
Se ei pelaa joka pelkää!
ja kyllä heitä ovat sinnikkäästi vonkaamassa ja jopa stalkkaamassa kaikenlaiset epätoivoiset yrittäjät, joilla ei ole oikeasti mitään mahdollisuutta sen tasoisiin naisiin. Olen vierestä nähnyt myös, kuinka nimenomaan miehet saattavat rakastua palavasti naiseen vain tämän ulkonäön perusteella tajuamatta omia realiteettejaan ja välittämättä naisen luonteesta (arvoista ja toiveista tai sitten toisaalta vaikkapa aivan mahdottomista luonteenpiirteistä) tuon taivaallista.
Olen vierestä nähnyt myös, kuinka nimenomaan miehet saattavat rakastua palavasti naiseen vain tämän ulkonäön perusteella tajuamatta omia realiteettejaan ja välittämättä naisen luonteesta (arvoista ja toiveista tai sitten toisaalta vaikkapa aivan mahdottomista luonteenpiirteistä) tuon taivaallista.
Mulla on yksi todella viehättävä ystävä, ja hänen kohdallaan olen myös huomannut tämän.
Minulle on useamman kerran käynyt niin, että mies on ollut minuun ihastunut ja ajatellut, ettei hänellä ole ollut minuun mitään mahdollisuuksia. Ja itse olen ajatellut ihan samoin. Eikä kumpikaan ole tehnyt sitten aloitetta. Sitten ollaan vuosien kuluttua tutustuttu ja asia on jotenkin käynyt ilmi, niin ollaan yhdessä kirottu kumpikin nyhveröyttämme silloin joskus.
Saattaa tulla järkytyksenä, mutta miehet ovat yksilöitä siinä missä naisetkin.