onko olemassa jotain mitä haluaisit, mutta se on tällä hetkellä niin kallista, että
jätät hankkimatta.
Esim. mä haluaisin plastikkagirurgisia toimenpiteitä mut ne on liian kalliita :(
Kommentit (30)
ei koskaan varaa omistusasuntoon
Höpölöpö, Suomessa jokaisella on varaa omistusasuntoon
Lainaraha ei ole koskaan ollut niin halpaa kuin nyt ja nimenomaan köyhän kannattaa asua omistusasunnossa eikä vuokralla.
Ei juma mitä shaissea...
lapselle lahjaksi jonkun kivan lelun.
Elämän laatuni paranisi 110%, pääsisin vaikka joskus lenkille tai voisin tanssia.
Hyvä sänky.
Tosikallis ompelukone.
Le Klintin 342-jalkalampun
Olen aina ajatellut että nämä jotain mitä saa Ikeasta parilla kympillä. Vähän vaan pieleen =D
hienomman ja nopeamman tietokoneen, jota kulttuurityöläisenä tarvitsen joka päivä.
Mutta yh:na varaa vain käytettyyn ja hitaaseen.
Le Klintin 342-jalkalampun
Olen aina ajatellut että nämä jotain mitä saa Ikeasta parilla kympillä. Vähän vaan pieleen =D
kaikki tuotteet on design-kopioita.
ja aikuisillakin olisi kaikki tarvittava, läheisten rakkaus, ystäviä, koti, missä on hyvä asua, ruokaa, ja ne tavarat mitä oikeasti tarvitsee ollakseen onnellinen, puhdas, kaunis ja rauhallinen ympäristö, missä elää. Jos minulla olisi rahaa rajattomasti, käyttäisin sitä tämän tavoitteen saavuttamiseen. Onneksi jotain voi tehdä ilman rahaakin. Aina voi yrittää tehdä itsestä ja läheisistä onnellisia ja siihen ei tarvita rahaa paljon.
itämainen villamatto... uusi elämä...
maksaa kuitenkin 50-150e niin ei ole varaa, kaikki vaatteeni oon ostanut jo 7 vuotta kirpparilta niin tekisi mieli jotain uutta :/