Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vetäytyykö teidän nännin pää koskaan hetkellisesti sisäänpäin?

Vierailija
20.12.2012 |

Pelkään syöpää :/

Mun mielestä mulle ei ennen käynyt noin. Nykyään noin vuoden ajan huomannu tapahtuvan esim. 1krt/2 viikossa. Ei siis pysyvästi. Ja vain toinen rinta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään syöpää :/

Mun mielestä mulle ei ennen käynyt noin. Nykyään noin vuoden ajan huomannu tapahtuvan esim. 1krt/2 viikossa. Ei siis pysyvästi. Ja vain toinen rinta.

Vierailija
2/6 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koskaan kääntynyt. Äitini toinen nänni on ollut aina sisäänpäin kääntynyt.

Mutta eikö tuo nännin sisäänpäin kääntyminen ole ihan oikeasti merkki mahdollisesta syövästä? Mene nyt ap viipymättä lääkäriin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jo vuoden katsellut tuota, niin sinuna menisin jo äkkiä lääkäriin.... huh.

Vierailija
4/6 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin nauraa välillä kun nännit menee piiloon.

Vierailija
5/6 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ovat tehneet sitä jo vuosikausia, joten uusi asia ei ole. Eli sinänsä voi kai olla normaaliakin, mutta kannattaa ap pistäytyä siellä lääkärissä.

Vierailija
6/6 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille 100% tietäville tiedoksi. Ei löytynyt tissistä mitään, mikä sinne ei kuuluisi. Totesi, että lienee rakenteellista ja voi olla että ajan kuluessa vetäytyy sinne enemmänkin.

Itsekin järkeilin näin: jos kiinnittynyt syöpäkasvain "vetää" nänniä johonkin suuntaan, niin tuskinpa vaan se tekisi niin muutamia minuutteja silloin tällöin. Tarkennuksena myös se, ettei tuo nänni kaiketi koskaan sinne koloon itekseen uponnut vaan sormeilun yhteydessä. Yhtä kaikki, terve oon :)