Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koti on siivottu lattiasta kattoon ja piparit tuoksuvat uunissa. Yllätän lapset

Vierailija
20.12.2012 |

lämmittämällä saunan valmiiksi siihen, kun tarpovat kohta koulusta ja tuolta 25 asteen pakkasesta.

Huomenna alkaa joululoma meillä kaikilla.

Kyllä elämä on ihanaa! Hyvää joulunodotusta teille kaikille!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hyvä mieli.

Meillä tosin leipomiset ei ole vaan äidin hommaa. Porukalla on kiva leipoa, meillä 3 alle kouluikäistä lasta.

Vierailija
2/8 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tunsin noin. Jäi auton yliajamaksi. Elämä kun ei ole tarkoitettukaan helpoksi ja ihanaksi mutta nauti sinä, se voi olla viimeinen hyvänolontunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan omasta lapsuudestani äidin vapaapäivät, kun kotona tuoksui aina pulla tai sämpylä tullessani koulusta. :)

Vierailija
4/8 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tunsin noin. Jäi auton yliajamaksi. Elämä kun ei ole tarkoitettukaan helpoksi ja ihanaksi mutta nauti sinä, se voi olla viimeinen hyvänolontunne.

Mutten aio siltikään alkaa ajatella noin. Elämä on tarkoitettu nautittavaksi eikä etukäteen surtavaksi.

Vierailija
5/8 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/8 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei silti tuo lastasi takaisin, että haluat muittenkin kärsivän ja pelkäävän. Olen todella pahoillani puolestasi

Vierailija
7/8 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani.

Mutta mä ainakin iloitsen samoin kuin ap ja murehdin vasta sitten jos on murehdittavaa.

Vierailija
8/8 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäisikö olla iloinen asiasta?

Miksi en saa sanoa että viimeisenä päivänä kun lapseni päältä yksi onneton ajoi, tunsin samaa hyvää oloa.

En minä missään sanonut ettei saa nauttia elämästä. Ihme luuseri olet, mutta ymmärrä sinä mitä tahdot. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi