Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää ei voi olla totta! Oon taas raskaana, vaikka justhan mä vasta synnytin!

Vierailija
19.12.2012 |

Mulla on 5kk ikäinen vauva. Ja oon tässä ihmetelly miksi kuukautiset ei ala, vaikka oon lopettanu imetyksen jo aikoja sitten. No syyskuun alussa tuli ihan vähän verta, niin ne sit vissiin oli ne menkat? Tänään tein raskaustestin ihan vaan muuten vaan. En edes ajatellu sen olevan mahdollista, koska joka kerta ollaan käytetty miehen kanssa kortsua. Testi oli siis positiivinen. Se kortsu on vissii menny rikki, niin että ei olla huomattu. Sehän siis tarkottais että oon jo rv 15!!

Ei hemmetti. Mitä mä teen? Oon ihan shokissa. Miten mä muka pärjään kahden niin pienen kanssa? Oon itekkin vasta 20v. Kertokaa te kokeneemmat, onko se ihan järkyttävän rankkaa kahden niin pienen kanssa? Raskaushan on jo niin pitkällä, että ei ne mulle enää aborttiakaan tekis, enkä varmaan semmoseen edes pystyisi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemaan, mutta sinä selviät. Tämä vauva oli sinulle tarkoitettu, kun tuli ehkäisystä huolimatta.

Ja mikään ei ole parempi lahja vauvallesi kuin sisarus pienellä ikäerolla.

Ensimmäinen vuosi tulee olemaan pahimmmillaan ihan helvettiä, mutta sitten alkaa tulla niitä kahden lähestulkoon samanikäisen sisaruksen etuja.

Tsemppiä!

Vierailija
2/16 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti lasten temperamentista, ja omasta organisointikyvystä. Ja siitä, onko vauva "helppo" vai vaativa. Meillä siis 2 allergikkoa, mutta pitkällä pinnalla selvittiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut.

Kyllä te pärjäätte ja vauva-ajan jälkeen on lapsista seuraa toisilleen.

Vierailija
4/16 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo rv:t noin tarkkaan?

Vierailija
5/16 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, millaisia lapset ovat. Meillä ikäeroa 1 v. 1 kk ja molemmat hyviä nukkujia ja perusterveitä. Olosuhteisiin nähden on mennyt ihan helposti.

Vierailija
6/16 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta pienellä ikäerolla ja vaikka se nyt eihan niin ole että kaksi menee siinä missä yksikin niin onhan niiden vaan mentävä.

Ja sitten... yks kaks huomaa, että niin asioiden piti mennäkin.

Varaa nyt aika neuvolaan, jotta voidaan varmistaa tuo raskauden kesto.

Ja onnea vielä kerran! Kaikki hyvät asiat eivät tule elämään suunnittelemalla!

Vierailija
7/16 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäätte varmasti. Kyllä sitä venyy ihmeellisiin suorituksiin kun on pakko.

Nyt vaan soitto neuvolaan, jotta pääset ultraan tarkistamaan kuinka pitkällä raskaus on.

Miksi muuten lopetit imetyksen niin aikaisin?

Vierailija
8/16 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun odotin toista täälläkin jaksettiin reuhoa miten raskasta on,yhtä sumua mistä ei muista mitään. Paskapuhetta, hyvin on mennyt ja jaksettu ollaan vaikka molemmat on ollu huonoja nukkujia ja on vieläkin.

Toinen asia oli se, ettei molemmille riitä aikaa ja syliä ja huomiota, paskaa sekin :)

Taitaa olla asenne kysymys..

Vierailija
9/16 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin synnyttänyt vasta ja tajusin että oon taas raskaana!! Pojilla ikäeroa vajaa 11kk.

Jos haluat jtn. yksityiskohtaisempaa niin voin kertoa et ei ole ollut helppoa.

Meillä ei ole oikeastaan tukiverkkoja...mun toinen raskaus oli vaikea viimeiset 3kk olin käytännössä vuodelepo kunnossa mutta minkäs teet kun oli se vauvakin siinä...

Suhdekin tällä hetkellä vetelee viimeisiään :(

Mutta vaikka sinällään on ollut elämäni rankinta ja itkuisinta aikaa niin juuri nuo tyypit minun kuului saada.

Sanotaan näin että vituttaa ja väsyttää mutta onneksi mulla on noi lapset,ihania persoonia molemmat ja uskon että kova työ palkitsee!

Mulla tuo nuorempikin vielä alle vuoden että sen pidemmälle ei itseltä löydy kokemusta :)

Vierailija
10/16 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin että vituttaa ja väsyttää mutta onneksi mulla on noi lapset

Mutta toisaalta niin kai on koko vanhemmuus ylipäätään. :D

Vierailija
11/16 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin että vituttaa ja väsyttää mutta onneksi mulla on noi lapset

Mutta toisaalta niin kai on koko vanhemmuus ylipäätään. :D

Oikeesti epärationaalinen olisi mun toinen nimi ellei se ois näin väsymyshuuruissa vaikea lausua..

Mun pää on tässä jo niin puuroutunut että on vaikea edes kirjoittaa muuten kuin jokeltelu-tyyliin,antakaa armoa :)

Se kenellä muksut 11kk ikäerolla

Vierailija
12/16 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita kuin pieni kynnen raapaisu, huomaamaton viilto ja se on siinä.

Vierailija
13/16 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pahoillani. Jos välität itsestäs ja parisuhteestas yhtään, hankit abortin.

Vierailija
14/16 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat abortin sosiaalisista syistä. Mutta taidat haluta pitää vauvan.

Vierailija
15/16 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva oli 3 kk, kun uusi raskaus alkoi. Ihanaa & rankkaa, ollaan onnellisia :)

Vierailija
16/16 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet raskaana ja kasvatat masua jne.

Meillä kaksi lasta reilun vuoden ikäerolla. Alku oli rankkaa mutta yllättävän hyvin siitä selvittiin. Ja lapset on leikkineet yhdessä tosi paljon.

Nyt kun ovat alakoulussa ei tartte jatkuvasti päästä kavereille kun paras kaveri on kotona. Ja just lasten opettaja sanoi että on teillä mahtava tilanne kun on nuo lapset pienellä ikäerolla kun näkee koulussakin kuinka viihtyvät yhdessä ja huolehtivat toisistaan.

Käytännöllistä on sekin että kun vaate jää pieneksi isommalle niin sen saa siirtää suoraan toisen kaappiin ilman välivarastointeja.

Ota neuvolaan yhteyttä ja kyllä se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä