Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan ollut näin hyvässä kunnossa kuin nyt työttömänä :D

Vierailija
18.12.2012 |

Olen pian vuoden ollut työttömänä ja kroppa on niin timmissä kunnossa ettei tosikaan. On nimittäin ollut aikaa treenata monta tuntia päivässä. Aamulla käyn salilla (edullinen päiväjäsenyys) ja illalla lenkillä, hiihtämässä, luistelemassa tai vaikkapa uimassa. Melkein joka päivä teen kaksi treeniä. Työssä käydessä ei todellakaan ollut näin paljon aikaa panostaa omaan terveyteen ja hyvinvointiin. Pääkin pysyy paremmin kasassa, kun saa joka päivä raitista ilmaa ainakin tunnin verran. Ja mieli piristyy jo ihan siitäkin, kun homaa vartalon muokkautuneen seksikkään lihaksikkaaksi :)

Suosittelen lämpimästi!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt välttämättä sitä työttömyyttä mutta sitä et on aikaa panostaa urheiluun. Vapaapäivät käytän kyllä noin.

Vierailija
2/6 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin käyn salilla iltaisin ja päivät auttelen tarvittaessa vanhan sukulaisen pihahommissa. Maan käännössä, haravoinnissa, lumitöissä yms.

Ja minulla on lapsi. Pian loppuu työttömyys ja vähän kauhulla odotan miten lähtee arki rullaamaan, lihonko kun en pääsekkään liikkumaan samalla tavalla yms. Laihdutin lapsen syntymän jälkeen pelkällä ruokavaliolla ja olen jo tottunut siihen että liikkuessa saa syödä enemmän ja se on ollut ihanaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenaaja kuin sinä. Mutta totta on että kun on ollut työttömänä niin on ehtinyt huolehtia kuntoilemisesta ja terveydestä muutenkin paremmin.

Vierailija
4/6 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta mulla kun on pieniä lapsia.

Vierailija
5/6 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime kesän kokonaan lomalla ja syksyllä elämäni kunnossa kun sai koko kesän urheilla ja puuhailla.

Vierailija
6/6 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä:)