Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ne kaverit...

Vierailija
18.12.2012 |

En tiedä miten päin aloittaisin..

Olemme nuoria(18v) ja meillä on vauva.

Sekös kaikkia vituttaakin..

Meillä on asiat hyvin ja kaikesta selvitty !

Olen pilannut mieheni elämän, näin puhuvat mieheni kaverit.

Nämä kaverit on ajanut minut siihen tilanteeseen, että olen jo harkinnut lähteväni tästä suhteesta, koska alkaa oikeasti tuntumaan siltä, että mies kärsii kanssani ( koska meillä on vauva ja se rajoittaa menojamme )

Vittu mitä RIESOJA. Onko kellään kokemuksia..?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan jaksaisi noin lapsellisia kavereita katsella, jotka jauhaa vielä noin tyhmää asiaa.

Onko miehesi itse sitten vielä kovin menojen perään, vai oikeasti vaan pelkästään nuo kaverit?

Vierailija
2/11 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin teidän olisi aika aikuistua myös. Joten kasva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä? eikös siihen lapsen tekemiseen tarvita kaksi?

Sano niille että palataan asiaan 3kymppisinä kun teidän lapsi on jo koululainen ja ne kantaa yöt pitkätä kirkuvaa nyyttiä :)

Vierailija
4/11 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se menikään...se mikä ärsyttää muissa, on oma heikoin kohta...

Vierailija
5/11 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka te olette kypsiä perhe-elämään, niin ne kaverit ovat todennäköisesti äärettömän lapsellisia ja mielipiteet sen mukaisia. Eivät voi käsittää, että joku oikeasti haluaisi perheellistyä tuon ikäisenä ja vielä tykkäisi siitä.

Mä sain ekani vasta 22 v. mutta meidän lähipiirissä oltiin ekoja perheellisiä. Miestä pyysi yksi jos toinenkin aina jonnekin, mutta tuota ei kiinnostanut. Annoin sitten luvan sanoa etten mä päästä. Pääsi paljon helpommalla, kun oli tälläinen pirttihirmu kotona eikä tarvinnut kavereille sanoa, että vaimo ja vauva ovat kiinnostavampaa seuraa kuin he.

Vierailija
6/11 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän käy vielä koulua, joten kavereilta on vaikea " välttyä "

Häntä ei kiinnosta lähteä minnekkään, mutta silti tuntuu pahalle kuulla kaiken maailman paskaa...

Vierailija
7/11 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka te olette kypsiä perhe-elämään, niin ne kaverit ovat todennäköisesti äärettömän lapsellisia ja mielipiteet sen mukaisia. Eivät voi käsittää, että joku oikeasti haluaisi perheellistyä tuon ikäisenä ja vielä tykkäisi siitä.

Mä sain ekani vasta 22 v. mutta meidän lähipiirissä oltiin ekoja perheellisiä. Miestä pyysi yksi jos toinenkin aina jonnekin, mutta tuota ei kiinnostanut. Annoin sitten luvan sanoa etten mä päästä. Pääsi paljon helpommalla, kun oli tälläinen pirttihirmu kotona eikä tarvinnut kavereille sanoa, että vaimo ja vauva ovat kiinnostavampaa seuraa kuin he.

Ai, tämä on siis yleinen ongelma, jos on ensimmäinen lapsen saaja kaveriporukassa ;D

Kait se on vaan suoraan sanottava niille että mies on vankina täällä enkä päästä minnekkää :D

Kiitos vastauksesta :)

Vierailija
8/11 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän käy vielä koulua, joten kavereilta on vaikea " välttyä "

Häntä ei kiinnosta lähteä minnekkään, mutta silti tuntuu pahalle kuulla kaiken maailman paskaa...

ei sitä niin raskaasti kannata ottaa. Ja tosiaan mahdollisuuksien mukaan kannattaa pitää etäisyyttä semmoisiin tyyppeihin joilta lähinnä tulee vittuilua kuitenkin.

Vierailija
9/11 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheneminen on pakollista, ei aikuistuminen ;)

Vierailija
10/11 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luehan aloituksesi, ehkä ymmärrät miksi.

Vierailija
11/11 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luehan aloituksesi, ehkä ymmärrät miksi.

etkö saa lapsia vai mikä on ? Kateus on sairaus jos on noin paha. Tuntuu pahalle lukea, kun niin aikuisia olevat ihmiset käy kirjoittelemassa tuommoisia muille. Hae apua, kyllä se siitä :) ehkäpä kaveritkin ovat vain kateellisia.. Hyvää joulua sulle, kyllä se siitä:) mutta mieti puheitasi. Vaikka olet katkera ja yrität pahoittaa muitten joulumielen, niin se on säällittävää. Jotkut ottaa tosissaan, minä voin olla ylpeä, että minuakin lapsellisempia ihmisiä o olemassa. Kyllä, olen ehkä lapsellinen, mutta ylpeä siitä ;) en ole sentään noin lapsellinen, että käskisin muita aikuistumaan.