Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos äitisi,joka on ollut lapsien pääasiallinen hoitaja,siis isoäidin

Vierailija
18.12.2012 |

muodossa,kuolisi.Ketä pyytäisit auttamaan tilanteessa jossa on 2v taapero ja 8v isoveli.Muita naisia ei suvussa ole ja pappat molemmat yli 70v jäljellä.Kehtaako vaivata kummeja liikaa? Lapsillamme ei ole serkkuja eikä muita sukulaisia kuin nuo kaksi pappaa.Pelottaa tulevaisuus kun ollaan luotettu tuohon ainoaan mummoon,joka terveys on nyt romahtanut täysin.Ikää 77v ja ei kissan hiekkoja jaksa vaihtaa.Hänestä on tehty eläinsuojeluilmoituksia useita,koska kissa ollut aivan huonovointinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kaikki isovanhemmat kuolleet, lapset 5, 7 ja 10. Ihan itse lapsemme hoidetaan, ilman mitään kummiapuja, heillä itselläänkin pieniä lapsia ja työelämässä ja iäkkäitä vanhempia hoidettavana. Elämä on.

Voisiko sen kissan viedä piikille, jos se kerran kärsii?

Vierailija
2/5 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sukulaisia ei ole ja kummejakaan ei voi vaivata jatkuvasti (mun mielipide) niin sitten palkkaatte MLL:n hoitajan silloin kun niitä omia menoja on. Susta saa vaan sen kuvan että haluat sitä omaa aikaa monta kertaa viikossa.. mulla on lapset hoidossa muutaman kerran vuodessa ja muuten hoidan ne itse. vaikka mummot onkin elossa ei se niiden tehtävä ole kasvattaa lapsenlapsiaan. Ne on jo omat lapsensa kasvattaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin me muutkin teemme. Pari kertaa vuodessa palkkaat lastenhoitajan avuksi. Kummeilta voit tiedustella hienovaraisesti apua kerran tai kaksi vuodessa.

Vierailija
4/5 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin me muutkin teemme. Pari kertaa vuodessa palkkaat lastenhoitajan avuksi. Kummeilta voit tiedustella hienovaraisesti apua kerran tai kaksi vuodessa.

Vierailija
5/5 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on isosisko joka on mielellään ottanut lapsia hoitoon jopa viikoksi.Meiltä puuttuu isovanhemmat.Miehen sisarukset on auttaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä