Olisi pitänyt hankkia lapsi aikaisemmin.Olen ihan väsynyt
mun hormooni heittelee,ikää 36v ja 1v taapero on.Huh sentään.
Kommentit (7)
Ja olen minäkin ihan poikki. Ja hormonit heittelee täälläkin. Ei se ikä siis välttämättä auta väsymykseen :)
Olen todella väsynyt. On ollut rankka syksy. Vaimo opiskelee ja itse käyn töissä.
Lapset täyttää kohta 2 ja 4v.
väsyttänyt. Nyt on lapsi jo kouluiässä.
Tottakai näkyy.Ovat hitaita lapsen kanssa ja lapsesta kasvaa myös hidas.Tehdään sellaisia hitaita juttuja ja yliturvallisia.Se lapsi on jatkumo ettei jäädä yksin kun biletysaika on ohi ja pitää olla uutta elämässä.Hyvässä lykyssä kun oikein vanhana saadaan lapsi,lapsi asuu vielä kotona kun äitee jää eläkkeelle!
Ikää 44 v seuraavaksi ja taapero 2v. Ihana napero onkin!
Olen todella väsynyt. On ollut rankka syksy. Vaimo opiskelee ja itse käyn töissä.
Lapset täyttää kohta 2 ja 4v.
No tuskimpa, mutta meillä lähes sama tilanne. Olen vain se vaimo ja yksi lapsi, 1v, enemmän. Todella raskasta, mutta raskaampaa oli kotiäitinä. Nyt ainakin mielenterveys säilyy.
Kyllä se toisinaan on raskasta nuorillakin, ja toisinaan taas vanhoilla ei. Minä sain ensimmäiseni 38-vuotiaana ja tuntui kauhean helpolta kaikki. Tuuristahan se on lähinnä kiinni miten menee ja jaksaa, ei tunnu iästä olevan mitä olen ihmisiä seuraillut.