Vatsa ei ole toiminut neljään päivään...
joo anteeks kauhee aloitus, mutta rupee raastaan kun mahassa kiertää ja kiertää eikä mitään tuu ulos. Eilen tein jo suolihuuhtelun pikasesti mutta ei mitään ja taas jomottaa. Oon juonu kahvia ja vettä mutta mitään ei kuulu...
Kommentit (8)
magnesiumia kotona? Ota muutama tabletti (yliannos siis), niin kyllä toimii.
Mutta tuosta suolihuuhtelusta päätellen sulla on isompiakin ongelmia. Eli pistä ne syömisesi kuntoon ja ala harrastaa liikuntaa, esim. juoksua. Ja jätä tuollaiset sekoilut.
Sehän vaan kuivattaa lisää.
Lähde ulkoilemaan, osta luumuja.
Ei saa tehdä suolihuuhtelua.
Jos olet juonut jo enempi kuin aikaisemmin niin miksi janottaa? Ravintoa nyt järkevästi, mitä edes syöt? Joku soppa voisi olla hyvä niin siinäkin tulee lisää nesteitä.
Lääkäriin vissiin tarttee mennä mutta ensin koittaisin lumuja. Jos janottaa muttei pissata kuitenkaan lisääntynyt nestemäärä niin ihmettelen sun ravintoasi.
Liikuntaa!
Tosin en huolestu. Tämä on ihan normaalia jos syön viljoja ja olen syönyt kakkua ja leipää yms vähän joka päivä viimeisen viikon ja näin siinä sitten yleensä käy. Sitten tahti on sellainen 1-2 kertaa viikossa, en ole jaksanut kokeilla mitään suolihuuhteluita tms.
juonut vain sen takia että saisin vatsan toimimaan... noita pehmenteitä en uskalla ottaa koska niistä tulee kauheita vatsakramppeja mulle. Liikuntaa en ole pystynyt harrastamaan koska mulla on jalka kipeä ja sillä ei saa kauheasti astua...
Olen syönyt kyllä aika vähän. N. 3 kertaa päivässä lihaa ja makaronia tai kasviksia ja aamuisin leipää...
ap
vaan vatsaanne toimimatta useiat päiviä, niin saatte divertikkeleitä. Divertikuloosi eli tulehdus niissä umppusseissa onkin sitten kiva juttu.
vaan vatsaanne toimimatta useiat päiviä, niin saatte divertikkeleitä. Divertikuloosi eli tulehdus niissä umppusseissa onkin sitten kiva juttu.
Laksatiiveja olen kokeillut, saan niistä helvetinmoiset mahakivut eikä mitään muuta.
T:se kenen maha on toimimatta viljojen takia.
(mahani on ollut tällainen ensimmäiset 15vuotta elämästäni kunnes olen itse alkanut päättää mitä syön, nyt lipsuin.. ikinä mitään tulehdusta ollut missään.. kai)
pehmikkeitä vatsalle ja toilax peräruiskeita. Voisi ehkä olla viisasta mennä lääkäriin, jos suoli on noin tukossa..