Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teille ruuan ravintoarvo aivan sama?

Vierailija
18.12.2012 |

Siis tilanne on seuraava.Totuin opiskeluaikana syömään halpoja mitä-sattuu ruokia.Niitä alennus ymjuttuja.Nyt olen päässyt hienostelupiireihin aviomieheni avulla,mutta vanhat ruokailutottumukset lapuudesta ja nuoruudesta,istuvat sitkeästi minussa.Salaattilautasen ja jäävesilasin edessä esitän sivistynyttä,mut ah kun kurvataan autolla ystävien luota pois,suuntaan heti pikaruuan eteen.Koskaan en myönnä,että mun suurinta herkkua on makkaraperunat ja a-maito!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Suomen paremmat piirit...salli mun nauraa. :D

Vierailija
2/2 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä halua syödä ruokaa, josta tulee huono olo, vaan sellaista joka tekee minulle hyvää. En pidä pikaruoasta ja syön sitä hyvin harvoin. Terveellinen ruoka on herkkuani, eikä mitään pakkopullaa.

Rasvaa sen sijaan "hienostelupiireissä" ei vältetä, vaan on ihan selvää että kerma on kermaa ja voi voita, sekä täysrasvaista maitoa voi hyvin halutessaan käyttää. Eihän kuitenkaan kenenkään päivittäinen ruokavalio niille perustu.

Toki minäkin joskus syön teollisia ruokia tai leivonnaisia, vaikka pidänkin paljon enemmän aidoista mauista. Mutta en koe minkäänlaista tarvetta pyydellä anteeksi syömisiäni. Jos haluan syödä jauhomakkaraa, niin todellakin syön. Se ei "statustani" hetkauta mihinkään suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla