Muille yksinäisyyteen kyllästyneille
http://vaimothaimaasta.blogspot.com/
Olipa syy sitten mikä hyvänsä, niin yllättävän monella suomalaisella miehellä on vaikeaa/mahdotonta löytää naisystävää tai vaimoa Suomesta.
Itse olin yksi näistä miehistä, joka takoi päätä seinään melkein 40 vuotta ennen kuin vihdoin ystävän neuvomana päätin koittaa Thai-naisen kanssa yhteydenpitoa. (Ystäväni antoi tuon blogin linkin, jota kautta homma alkoi).
Siitä se sitten lähti, ensin keskusteluja netissä ja meilailua, sitten skypellä juttelua, ja lopulta lähdin sitten Thaimaaseen tapaamaan tätä naista.
Thaimaalaisia naisia parjataan näillä palstoilla paljon, ja suurin osa on kyllä ihan kiusantekoa. Minulla ainakin kävi hyvä tuuri, ja olemme olleet nyt yhdessä yli kolme vuotta.
Välillä Suomessa ja sitten enimmäkseen Thaimaassa talviaikaan, koska pystyn järjestämään työni siten, että se onnistuu sieltä käsin myös.
Toivon, että tästä postista olisi jollekin toiselle yksinäiselle hyötyä ja, että se antaisi rohkeutta ottaa yhteyttä myös muun maalaisiin naisiin, koska sitä ei koskaan tiedä missä se rakkaus odottaa.
Kaikkea hyvää kaikille sukupuoleen tai kansalaisuuteen katsomatta!
Thaimaalainen vaimo olisi kätevä - vaikka nainen olenkin :-). Joku tekisi kotityöt :-).
En minä yhtään ihmettele, että vaimoja haetaan Thaimaasta. Minulla on thaimaalainen siivooja, ja hän on erinomainen. Sen parempaa saa hakea. Ja nöyräkin on. Sellaista nöyryyttä ei Euroopasta löydy.