Omakotiasujat, käsi sydämelle: Kuinka paljon kyyläätte naapureitanne?
Tuntuu että meillä parit naapurit ovat ihan oikeasti kellolleen melko kärryillä mitä meillä tapahtuu. Jotenkin vähän ahdistaa välillä tuo homma.
Kommentit (8)
en mä edes nää niitä useinkaan.kesällä useammin kun ovat pihalla.varmaan menny yli kaksi viikkoa kun viimetteeksi näin. ja ihan vieressä asuvat kuitenkin.
Postilaatikolla morjestan ja höpötämme joutavuuksia. Siinä on minun kontaktit naapureihin :)
mutta en jää koskaan katselemaan etupihan puolen tapahtumia varta vasten. Näen siis vain sattumalta, jos joku tulee tai lähtee. Panen myös merkille, jos lähinaapurin talo on pari-kolme päivää tyhjillään. Se pistää tarkkailemaan mahdollisia asiattomia kulkijoita.
Meillä ei ole mitään kyylättävää, ihmisillä on tapana olla katselematta toistensa taloja päin. OKT-alue
enkä tiedä minkä verran naapureita kiinnostaa meidän tekemiset koska en puhu heidän kanssaan koskaan. En edes tunnistaisi heitä (paitsi yhden perheen) rivistä ventovieraita.
No, kyllähän sinne naapureihin tulee aina kurkkailtua, kun tuttuja ollaan. Meillä ei ole yhtään tonttinaapuria, mutta muutama naapuri näkyy tänne meille kyllä. Esim. aina kun herään, mä kurkkaan naapurin hevosia ja kurkkailen pitkin päivää muutenkin, että niillä on siellä kaikki hyvin.
En talvisin edes muista koko naapureita, kun niitä näkee niin harvoin. Kesällä istutaan joskus yhdessä iltaa ja ollaan hyvissä väleissä. Mitään syytä ei ole kytätä, vaan toivon vain kaikkea hyvää heille.
mukavia naapureita, jos naapurin pihalla olisi epämääräisen näköistä toimintaa kun ovat poissa niin ehkä soittaisin ja informoisin jos sattuisin näkemään.
edes tiedä, kuka siellä asuu ja kuka kyläilee. Ja toisella puolen on omakotitalo, jossa tuskin näkyy liikettä. Varmaan siellä joku asuu, kun jouluvalot laittoivat. Kyse on eläkeläispariskunnasta, viime kesänä taisin nähdä heitä kaksi kertaa pihassaan.