Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta päivää olet popsinut kuukautisten siirtopillereitä?

Vierailija
17.12.2012 |

Mun pitää siirtää tammikuun kuukautisia etten vuoda helmikuun kaukolomalla ja laskin juuri almanakasta että siirtopllereitä pitäisi popsia 12-14vrk jottei vuoto ala matkalla. Aika kauan:/

Ok, paketissa lukee että "saa" syödä 10-14vrk mutta kyllä tuo silti tuntuu pitkältä ajalta popsia jotain hormonia, en norm niitä syö verenpainetautini vuoksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tloksesta kun ei silloin voi olla kovin varma. Vo tulla kipuja, ja vaikka niitä välttääkseen siirtäisi edellisiä kuukautisia, voi jälkeenpäinkin tulla niin paljon tiputteluvuotoja, että vaiva menee käytännösssä hukkaan.

Itse olen kuitenkin takavuosina syönyt kolmekin laattaa e-pillereitä putkeen, kun mulla oli sellaiset pillerit, joissa oli kaikki 21 tavlettia täsmälleen samanlaisia. Mun nykyisellä merkillä voi siirtää vain 17 päivää ja sitä en taas yleensä ole kokenut vaivan arvoilseksi. Mut toki mun kuukautitkin on tätä nykyä aika helpot. Ei kipuja tms.

Vierailija
2/5 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nimenomaan helmikuussa reissu. Siirsin muutaman päivän jo lokakuun menkkoja ja sitten siirrän muutaman päivän tammikuun menkkoja. juurikin siksi ettei tarvi kerralla niin paljoa. Varmaan psykologinen merkitys vain.

Kerran olen juuri tuon 14 vrk siirtänyt, eikä tullut kyllä yhtään mitään ongelmia. Ainoastaan tokana tai kolmantena yönä on aina hiemna hikoilua, mutta ei muita sivuvaikutuksia.

Ja kuukautiset on aina olleet siirron jälkeen ihan normaalit ja jatkuneet normaalisti.

Primolutia käytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei syö muuten hormoneja ei tarkoita sitä etteikö siirtopillerit vaikuttaisi kuten niden on tarkoitus eli siirtäisi kuukautisvuotoa. Muutenhan ei hormoneja syövillä naisilla ei olisi mitään mahd ikinä siirtää vuotopäiviään ja paketissa+lääkärit kyllä infoaisivat ettei niitä silloin kannata edes popsia.

Olen tätä ennen 1x siirtänyt kuukautisiani näillä samoilla Primolut Nor-tabuilla, se kerta sujui ainakin ihan ongelmitta, popsin niitä silloin muistaaksnei 1vkon ajan ja vuoto alkoi pari vrk sen jälk.

ap

Tloksesta kun ei silloin voi olla kovin varma. Vo tulla kipuja, ja vaikka niitä välttääkseen siirtäisi edellisiä kuukautisia, voi jälkeenpäinkin tulla niin paljon tiputteluvuotoja, että vaiva menee käytännösssä hukkaan.

Itse olen kuitenkin takavuosina syönyt kolmekin laattaa e-pillereitä putkeen, kun mulla oli sellaiset pillerit, joissa oli kaikki 21 tavlettia täsmälleen samanlaisia. Mun nykyisellä merkillä voi siirtää vain 17 päivää ja sitä en taas yleensä ole kokenut vaivan arvoilseksi. Mut toki mun kuukautitkin on tätä nykyä aika helpot. Ei kipuja tms.

Vierailija
4/5 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on alkamssa tämän kuun vuoto ihan näillä nakeilla eli ensiyönä tai huomenna-ke.

ap

ja nimenomaan helmikuussa reissu. Siirsin muutaman päivän jo lokakuun menkkoja ja sitten siirrän muutaman päivän tammikuun menkkoja. juurikin siksi ettei tarvi kerralla niin paljoa. Varmaan psykologinen merkitys vain.

Kerran olen juuri tuon 14 vrk siirtänyt, eikä tullut kyllä yhtään mitään ongelmia. Ainoastaan tokana tai kolmantena yönä on aina hiemna hikoilua, mutta ei muita sivuvaikutuksia.

Ja kuukautiset on aina olleet siirron jälkeen ihan normaalit ja jatkuneet normaalisti.

Primolutia käytän.

Vierailija
5/5 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin viikko Eqyptissä. En tiedä, olisiko mennyt pitempäänkin siirtäen, kun ei ollet pitemmälle tarvetta siirtää. En siis mitään ennakoinut edellisessä kuussa. Mulla +-2 viikkoa heittoa kuukautisten alkamisajoissa eli ei ole säännöllinen rytmi. Tuo olisi siis oikeastaan ainoa varma keino siirtämiselle tai varmistamiselle, että pysyvät varmasti vekka matkan ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän