Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkässä parisuhteessa elävät, saisinko apua seksimääräongelmiin.

Vierailija
15.12.2012 |

Kiitos kun jaksoit avata. Tilanne tämä: olemme olleet naimisissa n.20v. Kolme lasta yms. Minulla on jo vaihdevuodet ja siihen hormoonikorvaushpito. Mieheni haluaisi edelleen seksiä joka toinenpäivä ja minua innostaa max. kerran kuussa. Annan kuitenkin " armopillua" n. kerran viikossa. Rakkaus ja kommunikointi toimii, ainoastaan seksistä on tullut vääntöä. Rehellisesti, kuinka usein teitä pitkissä parisuhteessa olevia naisia huvittaa ja kuinka usein suostutte?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, ettei asia kiinnosta edes sen vertaa, että avaisi tämän viestiketjun.

Itse olen vastaavassa tilanteessa elävä mies. Vaimoltani ovat halut loppuneet. Ei auta puheet eikä mitkään. Kun ei haluta, niin ei haluta. Ja kun ei koe asiaa tärkeäksi, ei myöskään motivoidu muutoksiin.

Usein kuulee sanottavan, ettei seksin puutteeseen kuole. Ei ehkä ihminen, mutta parisuhde voi sen tehdäkin.

Vierailija
2/7 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksi ollut aina iso osa "arkea".

Meillä on kemiat, himo ja intohimo ollut molemmilla samalla tasolla.

Minua haluttaa usein. Rakastelemme useamman kerran viikossa.

Meillä ei ole seksi pakkopullaa. Ei mitään ajatustakaan, että antaisin säälipillua.

Halujen mukaan mennään.

Ikää mulla 43v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähes 20v parisuhde jo takana ja eri syistä johtuen halut tai kyky välillä kadoksissa. Silloin kun haluja on niin seksiä on päivittäin, muulloin autan miestä käsin/suulla. Se tuntuu itsestänikin hyvältä vaikka yhdyntää en silloin haluaisikaan.

Vierailija
4/7 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vaikuttanut negatiivisesti vai mikä?

Itse en ole siinä iässä, mutta mielipiteeni yleensäkin näissä tapauksissa että jostain syystä toinen ei halua yhtä usein kuin toinen on, että joku kompromissi pitää tehdä että kumpikin voi olla tyytyväinen.

Seksi kuuluu parisuhteeseen ja avioliittoon, ja jos toinen joutuu tekemään asian suhteen liian isoja myönnytyksiä, ei suhde voi toimia pidemmän päälle.

Jospa sitä armopillua voisi sitten antaa vaikka pari kertaa viikossa, jos se nyt ei fyysisesti esim. tee kipeää. Luulisi siihen miehenkin tyytyvän, kun osoitat että haluat olla hänelle hyvä ja pitää hänet tyytyväisenä. Miehelläkin alkaa varmasti lähiaikoina kuitenkin mieliteot vähentyä.

Tiedän itse kokemuksesta kuinka vaikeaa on olla se puutteessa oleva osapuoli, se on sekä fyysisesti että psyykkisesti raskasta, ja syö miestä varmasti siinä kuin naistakin.

Vierailija
5/7 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaihdevuodet eivät vielä meneillään, lähestyn neljääkymppiä ja itseasiassa meillä seksi nyt, kun lapset pikkuisen isompia ja mies käynyt vasektomiassa (ei raskauden "pelkoa") parempaa ja nautittavampaa kuin ikinä. Ja aina siis ollaan viihdytty makkarissa. Seksiä harrastamme 2-5/krt viikossa, paitsi menkkojen aikaan.

Vierailija
6/7 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tälläinen hentorakenteinen , Alle 50 kiloinen lyhyenläntä nainen jolle ei kilot ole koskaan pakkautuneet oikeisiin paikkoihin eli estrogeenia ei sitoudu mihinkään. Ei hprmoonikorvaushoidolla olekkaan varmaan seksielämän kannalta mitään posi/negatiivista merkitystä , niillähän vain hoidetaan kuumat aallot jne. Seksihalut laimentuivat radikaalisti kun vaihdevuodet alkoivat. Mikäänei vain luonnollisesti enää toimi , en syty, en kostu jne. Toki liukastevoiteita osaan käyttää. Surettaa. Haluaisin haluta....

Ap

Vierailija
7/7 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kärsin haluttomuudesta, ongelma ollut jo useampia vuosia. Olen oikeasti ollut seksin perään kunnolla varmaan joskus alle 23v..

Ollaan 35v, naimisissa 10v, lapsia 3.

Ja seksiä siis 1-2 kertaa kuukaudessa. Ja nekin kerrat olen vain, että mies edes joskus sais seksiä. Mä en haluais varmaan ikinä. Ainakaan silloin kun on lopulta mahdollista käytännössä.

Mies arvatenkin tyytymätön. Kaikki riitamme koskevatkin tätä aihetta.