Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani paljastui homoksi :-(

Vierailija
15.12.2012 |

16 vuotias poikani kertoi juuri olevansa homo. Vaikutti olevansa aivan tosissaan.

En voi heittää häntä ulos, sillä lain mukaan olen vielä lähes 2 vuotta vastuussa hänestä.

Voiko tämä olla vain joku ohimenevä vaihe hänen elämässään?

Tämä on kuin pahimmista painajaisista, en voi sietää homoutta, sillä se on sairasta ja luonnotonta.

Poika ei kuuntele lainkaan minua tai isäänsä, ja liikkuu epäilyttävissä porukoissa.

Olen huomannut jo muutama vuosi sitten, kuinka vähän tytöt kiinnostavat häntä, mutta epäilin että hän on vain ujo tyttöjen seurassa, ja haluaa mieluiten puuhailla omia asioitaan.

Voiko hänestä mitenkään tehdä enää heteroa, vai onko pakko odottaa pari vuotta ja pistää häneen välit poikki?

Poikani on sairas :-(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha provo. Nähty on.

Vierailija
2/8 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ls-ilmoitus tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kannattaa ottaa yhteyttä Aslan-yhdistykseen, jotta teillä olisi vielä mahdollisuus saada poikanne kunniallisille teille.

http://www.aslan.fi

Vierailija
4/8 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän edellisen kerran paljastui homoksi vasta muutama päivä sitten?

No mutta ajattelisit kuitenkin positiivisesti. Sun homopoika ei ainakaan tule ikinä sanomaan sulle:

Mutsi, mä oon kai nyt laittanut ihan tuhannen tuubassa paksuksi yhden tytön, susta tulee nyt mummo, en kyllä oikein muista sen tytön nimee mut katon Facebookist.

No joo.

Vitsi-vitsi-.

Vierailija
5/8 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha provo. Nähty on.

Poikani on mielisairas ja minä en tule sietämään tätä hänessä olevaa homous-nimistä mielisairautta!

Joko hän rupeaa taas heteroksi tai hän saa katua sitä pahasti kun mieheni ja muutamat sukulaismiehet antavat hänelle asian vuoksi ankaran ruumiillisen rangaistuksen! T: ap ov.

Vierailija
6/8 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sairasta! Nyt kaappiin häpeämään ja HETI! Ja odottelemaan että poliisisetä on oven takana ottamassa poikasi huostaan, kunhan vain ip-osoitteesi ilmiantoni jälkeen saavat selvitettyä.

Vierailija
7/8 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitus onkin provoileva).

Kyllä itsekin järkyttyisin, pettyisin ja olisin muutaman päivän shokissa, jos poikani ilmoittaisi seurustelevansa toisen miehen kanssa.

Vierailija
8/8 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen minulla ei ollut mielipidettä homoista, koska en tuntenut yhtään henkilökohtaisesti. Nyt minulla on työkaverina homo ja sen mukavampaa ja empaattisempaa ihmistä saa hakea. Jos kaikki homot olisivat yhtä mukavia, toivoisin lopunkin työporukan tulevan kaapista ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi