Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syötätkö lapsille nitriittinakkeja

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan nakkeja

Vierailija
2/5 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten voi hyvällä omallatunnolla niitä lapselle antaa, joka niitä "rakastaa".. :) Yleensä vielä luomuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran syövät mitä koulussa ja päiväkodissa on. Ja se on aika usein, että kammoksun niiden lasten ruokavaliota, jotka vielä kotonakin saavat nakki- ja makkararuokia ja muuta einestä..

Vierailija
4/5 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meillä paljon nakkeja ja makkaraa tarjolla, Ovat varmaan saastuneet iäksi, niin paljon mies on heille nakkeja syöttänyt.

Itse pyrin välttelemään makkara-nakkihyllyä, kelpuutan ainoastaan makkaran makkarakeittoon. Ihan eri asia ellei mies tarjoaisi joka raossa nakkeja.

Olen yrittänyt sanoa että ei voi antaa noin paljon lapsille nakkeja mutta mies ei usko lisäaineiden olevan haitaksi kenellekään millään tapaa :(

Vierailija
5/5 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meillä paljon nakkeja ja makkaraa tarjolla, Ovat varmaan saastuneet iäksi, niin paljon mies on heille nakkeja syöttänyt.

Itse pyrin välttelemään makkara-nakkihyllyä, kelpuutan ainoastaan makkaran makkarakeittoon. Ihan eri asia ellei mies tarjoaisi joka raossa nakkeja.

Olen yrittänyt sanoa että ei voi antaa noin paljon lapsille nakkeja mutta mies ei usko lisäaineiden olevan haitaksi kenellekään millään tapaa :(

nitriitittöminä jne.. Vaikkei niitä nyt tartte joka päivä lapsille syöttää, niin ei ne niihin kuolekaan.. ;)