Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko sä loukkaantunut miehelesi, jos hän viettäisi ainoan vapaa-iltansa poissa kotoa?

Vierailija
15.12.2012 |

Mä hoidin kotona sairasta lasta, kun mies oli yli kolmeen yöllä kaverilla. Mies tulee kotiin vasta nukkumaanmenoaikaan arki-iltoina. Eilen hän olisi ehtinyt olla vähän kauemmin, mutta lähtikin pois kotoa.

Mitä järkeä tässä on? Kannattaako olla yhdessä, kun mies vain lupailee muutosta ja minä petyn kerta toisensa jälkeen, kun odotan jotain, mitä tämän pitäisi minusta olla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans tuollainen mies.

Tosin kun joudun sen töiden takia "iltavuoroon" tekemään omia töitäni (olen yrittäjä joten sumplinta on mahdollista) saan kuunnella nälvimistä siitä, koska viimeksi olen ollut kokonaisen päivän lapsen seurassa.

Luulin että tehtiin lapsi yhdessä tuumin mutta ilmeisesti olen tämän itse itselleni siittänyt :(

Vierailija
2/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on muuttunut tuollaiseksi, välinpitämättömäksi. Kun kerron, miltä minusta tuntuu, hän lähettää seuraavana päivänä tekstarin ja pyytää anteeksi ja jatkaa taas entiseen malliin. Ymmärrän, että töitä on pakko tehdä vaikka kuinka myöhään, kun on sen aika, mutta en sitä, että ainoat vapaahetket on oltava muualla. Se on aika nöyryyttävääkin, olla sellainen vaimo, jonka kanssa ei halua olla. Mies sanoo, että mä olen ihana eikä mun tarvitse muuttua, mutta hän nyt vain on sellainen.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiellänkö miestä tulemasta kotiin tänään ollenkaan. En millään jaksaisi taas uutta pettymystä.

-ap

Vierailija
4/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuin tosissani miehelle, kun mies äsken soitti ja sanoi, että kyllä hän haluaa olla kanssani ja lasten kanssa. Miten hän kehtaa pitää minua niin tyhmänä? Jos haluaa, niin sitten on! Mutta hän ei ole. Mun pitäisi olla vahva ja käskeä mies lähtemään saman tien, kun ei kerran kiinnosta. Lapsi on kysellyt koko päivän, miksi isä oli taas yön poissa. Miten mä hoidan tämän tilanteen?

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi