Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas on naapurin lapsi päiväkodissa, vaikkä naapurilla vapaapäivä!

Vierailija
14.12.2012 |

Viedessäni omaa lastani päiväkotiin kuulin naapurin (yh) juttelevan lapselleen. Sanoi, että lapsi menee päiväkotiin puoleksi päiväksi, jotta äiti saa nukutuksi. Lapsi sanoi, että hänellä on ikävä äitiä jo nyt, koska eilen ei nähnyt lastaan ollenkaan.

Tuo nainen työskentelee lasten ja perheiden parissa järjestössä ja eilen hänellä oli todella pitkä päivä. Omien sanojensa mukaan oli aamuseitsemästä iltakymmeneen töissä. Lisäsi myös, että tällä viikolla on ollut vielä pidempi päivä, joten univelkaa on kertynyt. Lapsi ei ehtinyt nähdä äitiänsä edes aamulla. Lapsen kummi oli vienyt lapsen päiväkotiin, hakenut päiväkodista ja nukuttanut lapsen. Nyt sitten kun lapsella olisi mahdollisuus nähdä äitiänsä, niin tämä käyttää ajan nukkumiseen!

Ihmetyttää, että miten voi itse jättää oman lapsensa rakkaudettomaksi (sitähän se on, jos vie päivähoitoon lapsen vain, jotta saisi itse nukkua) ja silti työskennellä toisten perheiden hyväksi.

Pitäisiköhän ilmoittaa asiasta päiväkotiin ja tuon naapurin pomolle? Pomo ei varmaan pitäisi siitä, että tuo työntekijä antaa huonon esimerkin siitä, miten toimia äitinä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsynyt provo.

Blaaaaah.

Vierailija
2/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen päivän unien jälkeen yh jaksaa olla rakastava äiti. YHlle päiväkoti korvaa puolison apua. Hyvä niin. Sulla ei ole kaikki kotona, jos meinaat ilmoitella jonnekin. Provooooo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vittuilet kunnolla! sanot sille!

Vierailija
4/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä ap, kirjoittelet nyt mistä? Kotoasi? Työpaikalta? Sinunkin pomoasi varmaan kiinnostaisi että hän maksaa sinulle palkkaa av:lla roikkumisesta. Ja vaikka olisit kotonakin, se on silti nukkumista huonompi vaihtoehto. Aamen.

PS.Ja lapsesi on tarhassa.

Vierailija
5/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkua julkisilla ja kirjoittaa samaan aikaan.

Tottakai lapseni on päiväkodissa, jos heidät sinne vein. Pointti on se, että he ovat siellä vain sen ajan, joka minulla menee työhön ja työmatkaan. Rakastan lapsiani niin paljon, etten vie heitä päiväkotiin vapaa-ajallani.

sinä ap, kirjoittelet nyt mistä? Kotoasi? Työpaikalta? Sinunkin pomoasi varmaan kiinnostaisi että hän maksaa sinulle palkkaa av:lla roikkumisesta. Ja vaikka olisit kotonakin, se on silti nukkumista huonompi vaihtoehto. Aamen.

Vierailija
6/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aion viikon päästä viedä lapset perjantaina hoitoon ja siivota itse kotona rauhassa koko päivän.

Vierailija
7/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllähän näitä paljon näkee. Useista aamulla tulee eräs rouva vastaan, joka vie isomman hoitoon ja sitten lähtee takaisin kotiin pienemmän kanssa. Mutta toisille lapset eivät ole niin tärkeitä, minkäs teet.

Vierailija
8/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin juuri vein lapseni hoitoon ja meen nukkumaan. Yökköjenkin täytyy katsos nukkua. Tee mustakin ilmoitus.

Vierailija
9/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikka lapsella olisi ikävä äitiä ja äidillä ikävä lasta, niin on varmasti molemmille parasta, että äiti saa rauhasta nukkua pari tuntia ja jaksaa sitten keskittyä lapseen.

Älä koskaan puutu ja arvostele toisten elämää ja epäile heidän rakastavan lapsiaan vähemmän kuin sinä. Sinä tuskin olet sen parempi ihminen.

Jos joku toinen äiti tai perhe tekee erilaisia valintoja kuin sinä, niin ei se tarkoita että se sinun tapasi toimia on se ainoa oikea tapa. Olen puhunut.

Tottakai lapseni on päiväkodissa, jos heidät sinne vein. Pointti on se, että he ovat siellä vain sen ajan, joka minulla menee työhön ja työmatkaan. Rakastan lapsiani niin paljon, etten vie heitä päiväkotiin vapaa-ajallani.

Vierailija
10/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta päiväkotiin, niin mitä luulet saavuttavasi? He tietävät jo.

Pomolle ilmoitat? No, hänkin tietää, joten et hyödy mitään, ei myöskään tämä lapsi eikä tämän äiti. Pahuutta vain levittäisit kivasti näin joulun alla.

Ja tottakait olet juuri tänään sopivasti työmatkalla, julkisilla. Ja tehokkaasti palstailet ta:si piikkiin!

Vierailija
11/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä haluat myrkyttää toisen äidin elämää? Et sinä tuon äidin lapsen parasta tahdo vaan levittää omaa sisäistä myrkkyä muidenkin elämään. Minä näen lävitsesi.

Miksi sinusta on tullut tuollainen myrkynkylväjä? Mitä sinulle on tapahtunut?

Vierailija
12/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinhuoltaja on työssä perheiden parissa.

Miten osaa auttaa muita, jos ei osaa omaa elämäänsäkään elä sössimättä sitä?

Vierailija
13/13 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinhuoltaja on työssä perheiden parissa. Miten osaa auttaa muita, jos ei osaa omaa elämäänsäkään elä sössimättä sitä?

mut miten sinkut ja lapsettomat, jotka työskentelevät lasten ja perheiden parissa? Siis PÖYRISTYTTÄVÄÄ elämän tietämättömyyttä ja kaikenlaista sössimistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän