pieru fetissi
Tykkääkö naiset/miehet kun naamaan piereskellään?
Kommentit (11)
Itse kiihotun todella kovasti kun saan nuuhkia vaimoni pieruja, en tiedä mikä siinä oikein kiihottaa, mut en voi sille mitään.
Itse ainakin pidän kovasti kun naamalleni pieraistaan
Minä tykkään kun kaverini pierii naamalleni. Se on jotain aivan mahtavaa kun saa haistella sellaisia aromeja ja niin läheltä vielä. Se on niin rentouttavaa kun saa oman naaman eteen perseen ja naama aivan kiinni siihen ja vielä se kuka haistelee niitä, niin hän halaa sitä persettä ja se ketä pieraisee niin se pitää sun pään siin ettäi se lähe siit pois tai sit se vaa istuu naamalle ja päästää siitä sellaisia kivoja pieruja naamalle.
Pieru perse
Ootko nainen vai mies? Tai onko piereskelijä nainen vai mies?
Mieheni tykkää, kun kylvyssä/saunassa oon kontillani, pyllistän kireitä hieman saippuaisia pakaroitani ja päästelen pestystä pyllynreijästä söpöjä naisellisia pieruja. Otan känellä otteen hänen takaraivostaan ja vedän nuolemaan pyllynreikää ja kosteaa posliinipilluani.
On kiihottavaa saada naiseni pehmeästä pyllystä tiukkoja tuhmia pieruja ja nähdä naiseni sykkivä anus. Toisinaan naiseni työntyy lähelleni ja piereskelee kulliini. Hän hinkkaa pyllyvakoaan kovana pullistelevaa, ruikkivaa kaluani vasten. Aaah!
Ilahduin suuresti kun Ruotsissa asuessa seurustelin semmoisen kunnon swe-blondin kanssa joka oli tip top huoliteltu ja vviimeisen päälle "siveä" ja "korrekti". Sitten päästiin sen vanhempien mökille saaristoon jossa se muuttui yhtäkkiä luonnonlapseksi joka piereskeli saunassa ja kuseskeli uimaveteen. Ihana tyttö.
Vaimo tykkää pörröytellä samalla kun 2 ajaa...
mun vaimo tykkää todella paljon kun pieren sen suuhun. Sitä ei edes haittaa jos tulee hieman sattumia sekaan, jos tiedätte mitä tarkoitan ;)