Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postin saapumisilmoitus tekstari, voiko siihen vastata?

Vierailija
12.12.2012 |

en nouda pakettia, lähetyksen voi palauttaa, vai enkö vaan nouda, postissa on karmea jono...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät hakematta, se siitä.

Vierailija
2/13 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan nouda ja lähettävät takaisin sen tai sitten soitat postiisi ja ilmoitat että paketin voi palauttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että siellä joku istuu nokia kädessään naputtamassa niitä viestejä, että sille voisi sitten myös tekstata takaisin? Saattaisi jopa vastata sun viestiin, "kiitos kun ilmoitit :) terkuin: Heikki Itellasta".

Vierailija
4/13 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätän paketin noutamatta ja sillä selvä.

AP

Vierailija
5/13 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset nouda sitä siihen aikaan, kun jonoa ei ole?

Voithan jättää noutamatta, mutta voit joutua maksamaan postikulut tai sitten sinulle ei ko. firmasta lähetetä enää mitään ikinä.

Vierailija
6/13 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn töissä, pääsisin postiin vasta viiden maissa ja täällä missä asun Helsingissä, jonot on hurjat.

AP

Vierailija
7/13 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettäjälle kun kaksi viikkoa on kulunut. Ja et ole ap ainoa, joka tilailee ja tuleekin katumapäälle. Naiset yleensä menettävät järkensä postimyyntikatalogeja selatessaan. Eivät kaikki mutta jotkut.

t: postitäti

Vierailija
8/13 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laita sähköpostilla lähetyskoodi ja tieto, ettet nouda pakettia postin asiakaspalveluun vaikka sähköpostilla tai soita 0200 71000

Näin Joulun alla postit ovat TÄYNNÄ paketteja ja pakettisi tukkisi turhaan hyllyä 2+1 viikkoa ennen kuin palautuisi.

Vierailija
9/13 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Joulun alla postit ovat TÄYNNÄ paketteja ja pakettisi tukkisi turhaan hyllyä 2+1 viikkoa ennen kuin palautuisi.

Postipa itse lopettaa suurimman osan konttoreistaan ja pakottaa puolen kaupungin ihmiset jonottamaan yhteen ainoaan konttoriin. Näin Vantaalla. Pidän tahallani pakettini maksimiajan Postin hyllyjä täyttämässä. Hukkukoon paketteihin.

Vierailija
10/13 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postipa itse lopettaa suurimman osan konttoreistaan ja pakottaa puolen kaupungin ihmiset jonottamaan yhteen ainoaan konttoriin. Näin Vantaalla. Pidän tahallani pakettini maksimiajan Postin hyllyjä täyttämässä. Hukkukoon paketteihin.

No meillä on posti pienen kaupan yhteydessä, eikä tosiaan sitä tilaa ole yhtään ylimääräistä!!

Vierailija
11/13 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tulee viestejä että minulle olisi paketti Kälviän postissa, en nyt muista minkä postimyyntipuodin paketteja, joku ilmeisesti on laittanut väärän puh.nron.

Lähettääkö posti kirjeen että paketti olisi noudettavissa vai eikö tuo onneton koskaan saa pakettejaan?

Vierailija
12/13 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tulee viestejä että minulle olisi paketti Kälviän postissa, en nyt muista minkä postimyyntipuodin paketteja, joku ilmeisesti on laittanut väärän puh.nron.

Lähettääkö posti kirjeen että paketti olisi noudettavissa vai eikö tuo onneton koskaan saa pakettejaan?

ja selitä sinne tämä asia. On mahdollista, että henkilö ei saa pakettia, jos ilmoitus tulee hänelle vain tekstiviestinä. Riippuu toimittajasta, tuleeko asiakkaalle myös lappu.

Vierailija
13/13 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano postissa että palautat tuotteen.

Tilausehdoissa voi olla, että joudut kulut maksamaan.