Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Candy taas satuilee..

Vierailija
12.12.2012 |

Väittää säilyttävänsä kotonaan jotain hemmetin aborttipilleretä.. *naurua* Ei oo paljoo kerenny ottaa asioista selvää ennenkö kehitti tuon tarinan päässään. Siskoni on sairaanhoitaja ja kysyin häneltä noista mystisistä aborttipillereistä ja hän sanoi että kotiin eikyllä sairaalasta mitään pillereitä saa vaan keskeytyksestä huolehditaan loppuun asti sairaalassa. Kotiin pääsee vaan potemaan "menkkoja". Ei sinne enää mitään ylimääräisiä aborttipillereitä saa.. ;D Kyllä taas sain påivän naurut Candyn tyhmyydestä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehdyssä abortissa (Tyksissä) sain vastaanotolla yhden pillerin ja toisen mukaan kotiin, en muista kuinka monen tunnin kuluttua se piti ottaa. Mutta ei niitä pillereitä sen enempää ollut.

Vierailija
2/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candy sentään osaa olla tahdikas asioissaan joita puuhailee sievään naiselliseen tapaansa (toisin kuin eräät munapäät).

:)

T: 11cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kotiin annetaan mukaan seitsemän (7) Cytotec-tablettia, joiden ottaminen aloitetaan aamulla seuraavan ohjeen mukaisesti."

Vierailija
4/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mitä helvettiä se katkarapumuna piipittää?? :D Vai Candykö olet? Vai naisellinen...vauhdikas?! Salli mun nauraa! Meehän kotiis kasvamaan.

Vierailija
5/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mitä helvettiä se katkarapumuna piipittää?? :D Vai Candykö olet? Vai naisellinen...vauhdikas?! Salli mun nauraa! Meehän kotiis kasvamaan.

Opettele kirjoittamaan senkin pallinaama!

Minusta tässä ollaan siinä tilanteessa että sinä pyydät kohta Candyltä anteeksi. Muuten ei hyvä pitele. Onko selvä?

Vierailija
6/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeellisessä keskeytyksessä (eli ennen 12vk) ei mitään pillereitä kotiin saa. Kaksi aborttia olen tehnyt ja tiedän kyllä mistä puhun.

Vierailija
7/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs anteeksipyydettävää minulla hänelle on? :DD

Vierailija
8/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä joissain paikoissa, haepa googlella lääkkeellinen raskaudenkeskeytys.

Tuo aiempi katkelma oli suoraan epshpn sivulta.

Vierailija
9/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka kirjoituksessani näet? Minä sentään kirjoitan täydellistä suomenkieltä. :) Olen myös saanut kehuja kirjoitustaidoistani. Sinulla on selvästikin silmissä vikaa..

Vierailija
10/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkarapu

Tämä on vastaaja, voit jättää halutessasi viestin.

Minä olen aikuinen mies ja suuri Candy-fani. Mielestäni Candyn blogi on vauhdikas ja viehkeän naisellinen elävä novelli. Lähestulkoon taideteos. Voisin verrata Lolitaan.

Kuten huomaat Candyn blogia seuraa myös aikuiset miehet ja suurin osa av:ta.

Candy ei ole väärässä. Kuka seuraa sinun blogiasi?