Muita joilla ei alkurask.oireita??Vko 6+6
Hei!
Huolestuttaa kun raskausoireet ovat täysin kadoksissa...Pari vkoa sitten vielä palelsi ja raajat puutuivat, mutta nyt ei enää mitään..ei edes väsytä...Esikoisen kanssa rinnat olivat jo tässä vaiheessa toosi arat, vaan nyt roikkuvat tuossa nahkausseina niinkuin ennenkin..Voisiko pitkä imetys (1v 4kk) vaikuttaa asiaan?
Te jotka olette kokeneet tuulimunaraskauden tms. oliko oireita ennen keskenmenoa?
Kyselee huolestunut Anne
Kommentit (3)
Mulla ainakin oli aluksi vain vähän mahakipuja, pahoinvointia ei yhtään. Nukutti kyllä kovasti, mutta syksyt nukuttavat minua aina. Ainakin tässä vaiheessa silti kaikki hyvin ja sydän siellä sykkii rv 12+6.
Mulla alkoi lievä pahoinvointi joskus 7+ tai 8+ viikoilla, en tarkkaan muista. Sitä ennen ei ollut yhtikäs mitään ja rinnat ei ole aristaneet vielä tähän päivään mennessä, mutta kovastipa tuo poika tuolla masussa kuitenkin potkii =) Niin ja eikä se pahoinvointikaan mulla missään vaiheessa mitään pahaa ollut. Pientä yökkäilyä vaan. On kyllä ollut niin helppo alkuraskaus, että ei voi kun ihmetellä. =D
Onnea odotukseen!
[color=red]pikku-milli & paco 19+2[/color]
mulla alkoi oireeta vasta noin viikolla 7+. yhtäkkiä iski vaan kunnon pahoinvointi ei väsymystä. ekaa odotellessa oli melkein vaan väsymystä, tokaa ei mitään. jos olet niin onnekas ettei tuu, tai sit vielä ehtii. =)
my_selene ja Remppa rv 14+6