Kai täällä on jo keskusteltu sen pilapuheluun haksahtaneen lontoolaisen sairaanhoitajan itsemurhaa?
Mitä luulette olevan sen taustalla? Kauheasti suretti radiojuontajien puolesta, joiden syyksi itsemurha laitettiin. Mut eihän nyt muuten stabiili ihminen itseään tapa kepposen takia? Vai mitä mieltä olette?
Kommentit (21)
jostain sellaisesta kulttuurista, jossa kasvojen menetys on jotain ihan hirveää, että mieluummin vaikka kuolee.
protokollaa joka tuntuu olevan välillä elämää suurempaa? Ei se hoitaja nyt mitään valtionsalaisuuksia paljastanut.
ap
protokollaa joka tuntuu olevan välillä elämää suurempaa? Ei se hoitaja nyt mitään valtionsalaisuuksia paljastanut.
ap
Heräsitkö 100 vuoden unesta?:)
Linkkiä...?
Saatat huomata, että se tekee sinullekin hyvää.
http://www.stara.fi/2012/12/11/radiotahtien-pilapuhelu-johti-itsemurhaa…
eiköhän se ollut esillä koko Englannissa. Mitäpä jos itse joutuisin maanlaajuisesti pilan kohteeksi, ja olisit tehnyt itsesi naurettavaksi niin että typeryytesi olisi jokaisen huulilla - ja ties mistä vaitiolovelvollisuuden rikkomisestakin tuosta voisi saada seuraamuksia - olisi varmaan aika iso paukku? Ei mikään helppo tilanne ihmiselle.
ja kunnollisesta sekä hyvästä hoitsusta joka ei vaan kestänyt painetta. Sama virhe olisi voinut sattua ihan kelle vaan.
Itse olen asunut ihan näköetäisyydellä ko. sairaalasta (ehkä 30 m.) ja paikalla on tv-kameroita sun muita yötäpäivää kun siellä on joku kuninkaallinen hoidossa. Voisihan niistä loisista kokonaan luopua mutta Britannian imagolle ja turismille ovat hyödyksi. Ylähuone menköön ekaksi.
Heräsitkö 100 vuoden unesta?:)
Linkkiä...?
Saatat huomata, että se tekee sinullekin hyvää.<a href="http://www.stara.fi/2012/12/11/radiotahtien-pilapuhelu-johti-itsemurhaa…" alt="http://www.stara.fi/2012/12/11/radiotahtien-pilapuhelu-johti-itsemurhaa…">http://www.stara.fi/2012/12/11/radiotahtien-pilapuhelu-johti-itsemurhaa…;
siellä olisi tällaista kasvojen menetys kulttuuria, tosin sehän ei tarkoita mitään, jos minä en tiedä. Toisaalta miten edes onnistuu elämään 40-50+ vuotiaaksi, jos on noin kova pelko kasvojen menetyksestä. Ja jälleen toisaalta, jos kyse olisi japanilaisesta ihmisestä, kaikki varmaan nyökkäilisivät, että juu, se on se kulttuuri siellä.
Itse epäilen, että joutui sellaisen painostuksen alle, josta ei ole julkisuuteen vielä tihkunut tietoa. Eli, joku pimittää jotain, todennäköisesti työnantaja/kollegat ja ihmettelisin, jos ei joku kollega avaudu aiheesta jossain vaiheessa.
saiko hän miten kovasti moitteita työnantajaltaan?
Itse epäilen, että joutui sellaisen painostuksen alle, josta ei ole julkisuuteen vielä tihkunut tietoa. Eli, joku pimittää jotain, todennäköisesti työnantaja/kollegat ja ihmettelisin, jos ei joku kollega avaudu aiheesta jossain vaiheessa.
Mitä olen brittilehdistön kuvia naisesta katsonut niin hän näyttää masentuneelta ihan joka kuvassa. Ei kukaan psyykeltään täysin normaali ihminen tapa itseään siksi että on laittanut eteenpäin vaihteesta jonkun pilapuhelun. Eihän tämä kyseinen nainen edes laverrellut mitään oikeaa tietoa.
Sitä mieltä kyllä olen että pila oli todella mauton eikä tuollaista pitäisi mennä tekemään. Mutta en usko että itsemurhan syy oli sataprosenttisesti se puhelinsoitto. Se vain ajoi reunan yli jos pitkään vähintäänkin lievästi masentuneen ihmisen.
Olisi odottanut edes vuoden pölyn laskeutumista, jos vielä senkin jälkeen olis ollut koko elämä pilalla, niin sit harkinnut uudelleen. Intuitiivisesti tulee mieleen, että taustalla on muutakin ja puhelu oli vain se vika niitti. :/
ap
ja he vasta murjuna ovatkin, ympäri maailmaa ihmiset haukkuvat, ura piloilla ja harteilla vastuu. Tyypit olivat aidosti murheissaan. ...kaikki sympatia heille. Kaikki saa joskus typeriä päähänpistoja, mutta asiat pitäis osata suhteuttaa ja sit jatkaa eteenpäin.
ap
kansallisurheilua, ihan hauskoja yleensä ovatkin. Sanottiin vaan, että joihinkin asioihin ei pidä koskea, ja yksi niistä on kuninkaallinen perhe. Pitänee paikkansa, vaikka täällä sitä ei ymmärretä.
en ymmärrä tuota juttua.
samanlaisia ihmisiä kuin muutkin, mielivaltaisestihan ne aatelisuudet on jaettu, niille, ketkä ahneimpia anneettiin aatelisarvo ja vapautettiin veroista.
Juuri nämä juontajat olivat saaneet tonnilla jonkun soittamaan sisarelleen, että heidät äitinsä oli vakavasti sairastunut tai loukkaantunut... Toinen oli soittanut ambulanssin...
Ei vaikuta asialliselta. Tuollaisessa ei ole mitään vitsiä.
kovien syytösten alla olisi nyt ettei tosikaan,ja toisaalta ihan mitättömän virheen takia joka olisi voinut sattue kenelle tahansa. :( kaksi lastakin siltä jäi..