Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä pahoitin mieleni isäni sanoista;" älä sä kuule osta niillä vähillä rahoillasi mitään lahjoja"

Vierailija
11.12.2012 |

ja tosiaan olemme pienipalkkaisia,mutta mä ostan aina lahjoja--vaikka pienipalkkainen olenkin--todella loukkaava kommentti!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi varmasti tarkoitti hyvää ja yritti kertoa, että hänelle (ja äidillesi?) merkitsee jouluna enemmän yhdessä oleminen ja läheisyys kuin materia.

"Todella loukkaava kommentti"? Kultaseni, sä et tiedä loukkaamisesta mitään.

Hyvää joulumieltä!

Vierailija
2/8 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi sen ihan vittumaiseen sävyyn ja on hänen sanomisensa kevyestä päästä,monet kerrat itkettänyt mua ja ikää on 40v

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin helpottunut. Toki saattaisin silti ajatuksella miettiä ja hankkia jonkun lahjan, mutta... Jos mun lapsella olisi taloudellisesti tiukkaa, en todellakaan haluaisi, että hän hankkisi varoistaan mulle, aikuiselle ihmiselle jotain lahjaa, kun tavaraa on yllin kyllin kuitenkin. Jonkun itse leivotun jutun tms. ottaisin toki mielelläni vastaan. Varsinkin jos lapsellani olisi lapsia, haluaisin, että käyttäisi ne rahat lapsiin.

Niele nyt ylpeytesi vaan ja anna isäsi ajatella parastasi ja osoittaa välittämistään. Et osoita isällesi rakkautta hankkimalla lahjoja vaan kunnioittamalla hänen toivettaan.

Vierailija
4/8 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ulostossa ollut koko aikuisikänsä etten oo koskaan saanut häneltä lahjaa tai rahaa.Köyhä isä-raukka.Ei oo koskaan edes omia synttäreitä viettänyt.Ikää nyt jo yli 60v.

Vierailija
5/8 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en todellakaan palauta sitä,taidanpa ostaa vielä toisenkin lahjan (vietetään joulu isäni luona)

ap

Vierailija
6/8 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyväpalkkainen ystävä, joka tykkää aina sopivan paikan tullen muistuttaa että olen köyhä :(. Joo, tiedän, köyhä yh olen, mutta tuntuu pahalta, että minulla ei sen vuoksi olisi oikeutta ostaa lahjaa läheisilleni. Ikään kuin se olisi vain rikkaiden oikeus. Oloani ei todellakaan auta tämmöinen "armahdus" vaan saa minut tuntemaan olevani entisestään surkea ihminen, epäonnistuja. Ja ei, meillä ei ole jouluna laadukasta yhteistä aikaa.

Vierailija
7/8 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei, pakko on ostaa vähistä rahoista keskiluokkaisten perheen lapsille lisää roinaa.

Vierailija
8/8 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhät kyykkyyn asenteella,mähän saan tehdä mun vähillä rahoilla just sitä mitä mua huvittaa,ei pitäisi kuulua muille ja en en ole isäni tukien varassa,ei ole mua auttanut sitten lapsuuden viikkorahojen,enkä ole koskaan almuja anellut enkä anele,sitä tilannetta ei tule koskaan,ja en tee numeroa rahojeni vähyydestä myöskään

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä