Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako vielä yrittää ja jatkaa?

Vierailija
11.12.2012 |

Olen surustellut jonkun kuukauden. Mies on ihan ok, meillä on hauskaa ja kaikki on ok. Mies sanoo rakastavansa ja haluaisi yhteisen tulevaisuuden. Itse olen sanonut hänelle myös rakastavani, mutta en tiedä tarkoitanko sitä, vai olenko hänen kanssaan vain siksi, että olisi joku. Tuo on tietysti vääri8n miestä kohtaan. Välillä kun olemme yhdessä, haluaisin vain olla erillään, kotona ilman häntä. En kuitenkaan raaski jättääkkään miestä, sillä pelkään hänen murtuvan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tottumista toiseen tai sitä että seukkaa jonkun kanssa kun ei ole muutakaan.

Mä en suna tuhlaisi aikaa tuohon suhteeseen. Mulla itsellä oli monta tuollaista ja joka kerta harmitti, kun sitten ne lopulta kuitenkin kariutuivat, vuodet kuluivat ja yhtäkkiä huomasi olevansa liian vanha ja kyyninen enää yhteenkään suhteeseen.

Lähde pois tuhlaamasta aikaasi ja etsi suhde, jossa on oikeasti vipinää.

Tosin toinen juttu on sekin, että rakkaus on yliarvostettu juttu. Eivät läheskään kaikki pääse kokemaan superhuumaa kenenkään kanssa. Mutta tuo että koet välillä että olisit mieluummin yksin, on kyllä vahva signaali siitä, että tää suhde ei ole sun juttu

Vierailija
2/2 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkautta, vaikka loppujen lopuksi mulla voisi ollakin ihan hyvä tämän nykyisen kanssa... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan