Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun mies on välillä täysi idiootti?!

Vierailija
04.12.2005 |

Mä siivosin perjantainan koko päivän, että saan sitten viikonloppuna olla rennosti lapsen kanssa, kun mies lähtee laivalle. No mä lähdin lauantai aamuna ostoksille ja mies jäi kotiin pakkaamaan. Kun mä tulin kotiin, täällä oli ihan hirveä kaaos. Vaatteita ja muita tavaroita siellä täällä eikä ollut edes paketoinut synttärilahjoja, vaikka pyysin. Olin menossa myöhemmin samana päivänä hänen sisarensa lasten synttäreille.

Mä suutuin ihan kamalasti. Eihän se nyt mikään maailman suurin synti ollut, kun oli sekoittanut, mutta mua harmitti taas alkaa siivota. Pistin sitten muutaman valitun sanan teksitviestillä ja oikein toivoin, että miehen laivareissu menisi pieleen.

Onko kellään muulla yhtä ajattelematonta miestä? Musta ainakin tuntuu, että mies ei huomaa mun tekevän täyden työpäivän tässä kotona

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tyypillistä, ei ne tajua kotityön määrää/tärkeyttä ennen kuin joutuvat siitä ihan itse vastuuseen...meillä ukko alkoi arvostaa minua enemmän ja hoitaa kotiakin , kun sairastuin keuhkokuumeeseen kahdeksi viikkoa ja vietin sen sairaalassa.Mies sen sijaan vietti kaksi viikkoa kotona kahden lapsen kanssa.oppi jopa laittamaan ruokaakin!Niin,onneksi mummot ei päässeet avuksi, joutui opettelemaan itse.

Vierailija
2/2 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ja 2v pojan koti äiti... Siivottuani päivän mies saattaa likaiset kengät jalassa tulla käymään olohuoneessa, tai kun mä saan siivottua hää päättää alkaa leipoon, (mistä syntyy kamala sotku) Tai kekee just sen rempan mitä olen jo kuukausia pyytänyt tekemään. Sit kun paikat on siistinä, mies kyllä keksii kaikkee tekemistä mistä tulee sotku. Vituttaa, mutta 3v ei ole oppinu!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi