Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni traumatisoitui seksimme aikana? Onko teille muille käynyt näin?!

Vierailija
10.12.2012 |

Harrastimme mieheni kanssa ennen usein seksiä. Eräänä iltana kun sekstailimme mulla oli sitten alkanut siinä samalla kuukautiset. Ei huomattu sitä, koska oli ihan pilkkopimeää. Noh seksin jälkeen kun laitoimme valot, niin lakanat + minä + mieheni olimme ihan veressä. Miheni oli myös antanut mulle suuseksiä, eli sitä oli luultavasti mennyt myös sen suuhun. Ei kuitenkaan ollut maistanut mitään.

Tämän tapaukset jälkeen mieheni ei ole halunnut sekstailla. Sanoi myös ihan suoraan, että häntä ällöttää se niin paljon, ettei vaan halua enää.

Mitä mä nyt teen? Mua kyllä haluttais.. Eihän se mun vika ollut, että ne kuukautiset alkoi. Ne alkoi tavallista aikasemmin, eikä mulla ollut edes mitään kuukautiskipuja. En olis voinu mitenkään arvata, että just sillon alkaa. Luulin että kostuin vaan tavallista enemmän..

Onko teille muille käynyt koskaan näin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä nyt kuukautiset alkaa tuollai vuotamalla.. ja mikä tollanen mies on, joka ei kuukautisista mitään tiedä??

Oletteko olleet yhdessä viikon vai kolme viikkoa? Just.

klo 14- 14.30 oli side täynnä kerrasta

Vierailija
2/17 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä nyt kuukautiset alkaa tuollai vuotamalla.. ja mikä tollanen mies on, joka ei kuukautisista mitään tiedä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/17 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli aika valoisaa. Mieletön kiima ja ei maltettu lopettaa. Sänky oli kuin taistelutanner, lakanat ja peitot veressä. Kummankin veressä navasta alaspäin polviin saakka.

Tämä oli yksittäinen kerta ja yksittäinen kiimainen pano joka kesti pari tuntia.

Veljeni kaveri. Aikuisia molemmat joten osattiin ottaa huumorilla ja mentiin yhdessä pesulle ammeeseen ja suihkuun.

Vierailija
5/17 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä enää seksiä sun kanssa, niin katsot vaihtoehtosi sen pohjalta.

Mutta eihän se nyt oikeasti voi sitä mieltä olla.

Vierailija
6/17 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
7/17 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei siihen kykene, vaihda poju mieheen.

Vierailija
8/17 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap:n mies tiedä, että kunnon rekkamies ajaa säällä kuin säällä :D

Eiköhän noin käy joskus lähes kaikille joten traumatisoituminen ei kannata.

Vierailija
9/17 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ollut ilman siitä asti kun aika äitestä jätti.

Vierailija
10/17 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joskus käynyt noin, että seksin jälkeen paikat oli ihan veressä. En tiedä tiesikö kyseinen neiti, että oli kuukautiset alkamassa vai tuliko yllätyksenä, mutta minä en siis asiasta mitään tiennyt. No seksi oli kiihkeää ja tämän pienen yllätyksen jälkeen vain suihkuun ja thäts it. Mutta kyllähän jotkut ihmiset pelkäävät verta ja saattavat jopa pyörtyä verta nähdessään. Ehkä AP:n mies on tällainen tapaus?

Vierailija
11/17 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan ihan normaalisti seksiä kuukautsitenkin aikaan jos sattuu siltä tuntumaan (miinus se suuseksiosuus), ei paljon yllätä jos sattuu siinä samalla vähän sotkeentumaan.

Vierailija
12/17 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavien kuukautisten aikana yrität kerätä kuukautisverta purkkiin talteen. Sitten aloitatte terapiasession vaikkapa kylppärin lattialla ja hierot miehesi kropan kauttaaltaan siihen vereen, omasi myös. Oppii ettei sitä kannata pelätä. Pääsee yli asiasta, sitten vähän pesua ja kiihkeää nussimista. Vai toisin päin sittenkin?

Vierailija
13/17 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti vaan se sotku. Ei vaikuttanut seksiin , mutta yleensä emme kyllä kuukautisten aikana harrasta yhdyntää.

Vierailija
14/17 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks oon homo

Vierailija
15/17 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks veri on niin ällöttävää, mutta muut eritteet ei?

Mun mies ei olis välittäny moisesta.

Vierailija
16/17 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miheni oli myös antanut mulle suuseksiä, eli sitä oli luultavasti mennyt myös sen suuhun. Ei kuitenkaan ollut maistanut mitään.

Eihän sitä verta välttämättä maista.

Vierailija
17/17 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset