Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mies tietää mistään, saako nainen

Vierailija
10.12.2012 |

orgasmin vai ei?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

emätin supistelee ja kouristelee niin, että kyllä sen näkee ja tuntee. Ja myös vartalon aidon rentoutumisen ja laukeamisen kyllä huomaa.

Vierailija
2/17 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo pystyy hyvin feikkaamaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäkää vaikka masturboimalla miten saatte orgasmin, niin mies näkee miltä se näyttää.

Vierailija
4/17 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinta alkaa punoittaa tai nainen menee hetkeksi tilitille eikä tiedä tästä maailmaasta mitään, ne on ainoat varmat merkit. Muut voi teeskennellä.

Vierailija
5/17 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tietää ja tuntee sen itse ja voi tarvittaessa saavuttaa tilan omintakeisesti.

Rinta kyllä lehahtaa punaiseksi ilman orkkujakin.

Vierailija
6/17 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta perussääntö on, että jos joudut kysymään, ei saanut.

- Mies

Vierailija
7/17 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo pystyy hyvin feikkaamaan:)

Mun miestä et ainakaan pystyisi pettämään teeskentelemällä. On nimittäin oppinut näkemään mitä naiselle(minulle) tapahtuu oikeasssa orgasmissa:)

Vierailija
8/17 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa tai ei saa ja on siitä itse vastuussa omalta osaltaan. Jos mies nyt saakin yhden naisen tyydytettyä, ei välttämättä saa ketään muuta. Tosin eihän se ole tarpeenkaan.

Vierailija
9/17 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllisiä erojakin tosin on! Itse osaan kyllä saada ihan hiljaisia orkkuja, varmaan hengitystiheys lähinnä muuttuu.

Miehen kanssa touhutessa toki annan selkeämpiä merkkejä :D ja saan niistä toki itsekin nautintoa. En ole itse koskaan feikannut, 32v mittarissa, en ole nähnyt tarpeelliseksi, jos en saanut niin en saanut.

Vierailija
10/17 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä tietää että, pimppa väljenee naisen laukeamisen jälkeen , niin se valitettavasti on

Vierailija
11/17 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko mies tietää saako nainen orgasmin vai ei?

jos nainen lopettaa pariksi minuutiksi sen alituisen kälättämisensä ja nalkuttamisensa, niin siitä mies voi päätellä, että nainen sai orkun. Sen ajan se yleensä ottaa, jotta tulevat taas tolkkuihinsa.

Vierailija
12/17 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaa feikata vaginanan kouristelua, niin tuskimpa on vaikeuksa myöskään saavuttaa oikeasti orgasmia.

Terveisin, Mies 42v

Vierailija
13/17 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä tietää että, pimppa väljenee naisen laukeamisen jälkeen , niin se valitettavasti on

Viimeisin meni noin. Pillu supisteli voimakkaasti ja lähes jumitti liikkeeni, nainen inisi jotain ja oli lähes tajuton. Sen jälkeen pillu oli normaalia väljempi ja kun olisi ollut mun vuoroni, ei ollut enää tuntumaa.

Vierailija
14/17 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllisiä erojakin tosin on! Itse osaan kyllä saada ihan hiljaisia orkkuja, varmaan hengitystiheys lähinnä muuttuu.

Miehen kanssa touhutessa toki annan selkeämpiä merkkejä :D ja saan niistä toki itsekin nautintoa. En ole itse koskaan feikannut, 32v mittarissa, en ole nähnyt tarpeelliseksi, jos en saanut niin en saanut.

Mun elämäni seksisuhteet eli yhteensä vaivaiset kolme naista ovat kaikki saaneet useita orgasmeja seksisession aikana. Saavat niitä orgasmeja useita kunnes alkaa muuten voimat hiipua.

Kun nainen saa muutaman orgasmin saatan itse lopulta jäädä saamatta. Nainen on jo saanut tarpeeksi enkä ole enää niin kiinnostava että jaksaisi tyydyttää minut. Viitsimisestä se taitaa olla kiinni?

Vierailija
15/17 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes tarvitsee kysya moista, niin naisistasi kukaan ei ole saanut, sen todella tuntee kullissa, kun nainen saa, siita ei jaa epaselvaa. myos feikit pystyy erottamaan kunnolla, ei nainen pysty kusettamaan orkkua, ettet itte tajua sita

Vierailija
16/17 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes tarvitsee kysya moista, niin naisistasi kukaan ei ole saanut, sen todella tuntee kullissa, kun nainen saa, siita ei jaa epaselvaa. myos feikit pystyy erottamaan kunnolla, ei nainen pysty kusettamaan orkkua, ettet itte tajua sita

Ehkä ap:n nainen haluaa päästä piinasta.

14 ja 15 kirjoittaja.

Vierailija
17/17 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmihan se on, ellei saa naistaan tyydytettyä.Eiköhän se ole saavutettavissa jokaisella.