Voiko mies tietää mistään, saako nainen
Kommentit (17)
Kaikki nuo pystyy hyvin feikkaamaan:)
Näyttäkää vaikka masturboimalla miten saatte orgasmin, niin mies näkee miltä se näyttää.
Rinta alkaa punoittaa tai nainen menee hetkeksi tilitille eikä tiedä tästä maailmaasta mitään, ne on ainoat varmat merkit. Muut voi teeskennellä.
Nainen tietää ja tuntee sen itse ja voi tarvittaessa saavuttaa tilan omintakeisesti.
Rinta kyllä lehahtaa punaiseksi ilman orkkujakin.
Mutta perussääntö on, että jos joudut kysymään, ei saanut.
- Mies
Kaikki nuo pystyy hyvin feikkaamaan:)
Mun miestä et ainakaan pystyisi pettämään teeskentelemällä. On nimittäin oppinut näkemään mitä naiselle(minulle) tapahtuu oikeasssa orgasmissa:)
Nainen saa tai ei saa ja on siitä itse vastuussa omalta osaltaan. Jos mies nyt saakin yhden naisen tyydytettyä, ei välttämättä saa ketään muuta. Tosin eihän se ole tarpeenkaan.
Yksilöllisiä erojakin tosin on! Itse osaan kyllä saada ihan hiljaisia orkkuja, varmaan hengitystiheys lähinnä muuttuu.
Miehen kanssa touhutessa toki annan selkeämpiä merkkejä :D ja saan niistä toki itsekin nautintoa. En ole itse koskaan feikannut, 32v mittarissa, en ole nähnyt tarpeelliseksi, jos en saanut niin en saanut.
siitä tietää että, pimppa väljenee naisen laukeamisen jälkeen , niin se valitettavasti on
voiko mies tietää saako nainen orgasmin vai ei?
jos nainen lopettaa pariksi minuutiksi sen alituisen kälättämisensä ja nalkuttamisensa, niin siitä mies voi päätellä, että nainen sai orkun. Sen ajan se yleensä ottaa, jotta tulevat taas tolkkuihinsa.
Jos osaa feikata vaginanan kouristelua, niin tuskimpa on vaikeuksa myöskään saavuttaa oikeasti orgasmia.
Terveisin, Mies 42v
siitä tietää että, pimppa väljenee naisen laukeamisen jälkeen , niin se valitettavasti on
Viimeisin meni noin. Pillu supisteli voimakkaasti ja lähes jumitti liikkeeni, nainen inisi jotain ja oli lähes tajuton. Sen jälkeen pillu oli normaalia väljempi ja kun olisi ollut mun vuoroni, ei ollut enää tuntumaa.
Yksilöllisiä erojakin tosin on! Itse osaan kyllä saada ihan hiljaisia orkkuja, varmaan hengitystiheys lähinnä muuttuu.
Miehen kanssa touhutessa toki annan selkeämpiä merkkejä :D ja saan niistä toki itsekin nautintoa. En ole itse koskaan feikannut, 32v mittarissa, en ole nähnyt tarpeelliseksi, jos en saanut niin en saanut.
Mun elämäni seksisuhteet eli yhteensä vaivaiset kolme naista ovat kaikki saaneet useita orgasmeja seksisession aikana. Saavat niitä orgasmeja useita kunnes alkaa muuten voimat hiipua.
Kun nainen saa muutaman orgasmin saatan itse lopulta jäädä saamatta. Nainen on jo saanut tarpeeksi enkä ole enää niin kiinnostava että jaksaisi tyydyttää minut. Viitsimisestä se taitaa olla kiinni?
edes tarvitsee kysya moista, niin naisistasi kukaan ei ole saanut, sen todella tuntee kullissa, kun nainen saa, siita ei jaa epaselvaa. myos feikit pystyy erottamaan kunnolla, ei nainen pysty kusettamaan orkkua, ettet itte tajua sita
edes tarvitsee kysya moista, niin naisistasi kukaan ei ole saanut, sen todella tuntee kullissa, kun nainen saa, siita ei jaa epaselvaa. myos feikit pystyy erottamaan kunnolla, ei nainen pysty kusettamaan orkkua, ettet itte tajua sita
Ehkä ap:n nainen haluaa päästä piinasta.
14 ja 15 kirjoittaja.
Harmihan se on, ellei saa naistaan tyydytettyä.Eiköhän se ole saavutettavissa jokaisella.
emätin supistelee ja kouristelee niin, että kyllä sen näkee ja tuntee. Ja myös vartalon aidon rentoutumisen ja laukeamisen kyllä huomaa.