Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En raaski ostaa oikein mitään.

Vierailija
08.12.2012 |

Rahaa olisi, mutten raaski ostaa mitään eksrtaa. Kaikki tuntuu niin kalliilta ja ilmankin tulen toimeen. Kellään samanlaista ongelmaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, kun rahaa viimein on minä ostan sitä mitä tavitsen silloin kun tarvitsen - ja ehdin kauppaan :)

En enää juurikaan mieti mitä mikin maksaa, vaan ostan sitä mikä tarpeeseeni eniten miellyttää ja tuntuu järkevältä.

Kassalla on helppoa kun ei tarvii laskea rahoja tiskiin. se on oikeastaan sama meneekö tililtä 20 vai 2000 e, kun ei sitä rahaa näe. En yleensä tee vikaostoksia näillä periaatteilla. Eikä meillä juurikaan ole tarpeetonta tavaraa. INHOAN turhaa shoppailua.

Vierailija
2/5 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tuli veronpalautukset (500e) niin aattelin, että nyt voisin ihan oikeasti mennä kauppaan ja ostaa jotain kivaa, hintaan katsomatta. Mutta paskan marjat, siellähän se piheys kuitenkin iski. En mä vaan tarvitse mitään. Kävin kampaajalla, mutta nyt sit vaan rahat makaa tilillä kun en raaski käyttää. Kyllä ne elämään kuluu pikkuhiljaa, mutta tuntuu, etten ikinä raaski ostaa mitään yli 2 euron hintasta ellei oo pakko :D Oon aina ollu tämmönen. Nyt oon kotiäiti, mutta töissä ollessa oon ihan yhtä pihi kun nytkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vielä noin 500€ käyttörahaa ja kohta taas palkka.

Vierailija
4/5 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso tätä ongelmaksi. Toimeentuloni on riittävä, rahaa jää säästöön ja on tili pahan päivän varalle johon en koske ja jota vain kartutan.

Elän yksin, joten päätän yksin rahankäytöstäni. En ole koskaan ostellut ja shoppaillut vain shoppailun ilosta. Se ei tuota minulle mitnkäänlaista iloa.

Vaatteita ja muuta välttämätöntä ostan kun todellinen tarve vaatii, en kaappiin seisomaan.

Jos erikoisempi tilaisuus tulee, johon ei sopivaa päällepantavaa löydy, ostan, mutta sellaista jota voin käyttää toistekin. Ja laadukasta ja kunnollista.

Olen vegetariaani ja ruoassa en pihistele. Mutta en myöskään tuhlaile eikä poisheitettävää jää.

En saa mitään iloa riehumisesta  ostohuumassa.

Vierailija
5/5 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän sama. Mutta syy on se että en halua omalla ostokäytökselläni olla osana nykyistä kulutusyhteiskuntaa. Itselläni on kaikkea mitä tarvitsen. Lähinnä ruokaan ja puutarhan hoitoon ja kasveihin menee enemmän rahaa mutta kesällä kasvatan monet hyödykkeet itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi