Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuollut rakkaus

Vierailija
08.12.2012 |

lyhyesti;

onko kellään pitkähkön liiton jälkeen rakkaus kuollut, ja herännyt kuitenkin jonkun ajan päästä henkiin?

tarinaan ei liity tietääkseni kolmansia pyöriä,ja suhdettä kestänyt 9 vuotta. uusperhe kyseessä,eli erota ei ihan noin vain voi.

mies vannoi vielä kesäkuun lopussa syvää rakkautta, jasitten lokakuun lopussa rakkaus "muka" kuollut. osaisiko joku selkiyttää mitä hittoo tästä pitäs miettiä?!

mies on selkeesti ollut masentunut ja loppuunpalanut,nyt ntuntuu että näyttelee normaalia,mutta siltikin pysyy väitteessään ettei rakasta. ei halua kuitenkaan eroa. seksiä ja hellyyttä ei ole. eletään kuin sisko ja sen veli.

nyt ollut kovia riitoja aiheen takia.muuten ei riidelty koskaan ja olin varma että oltiin toisillemme luotu.

itse rakastan yhä miestä enemmän kuin mitään,enkä pysty pettämään että saisin edes seksiä.

voiko tästä enää mitenkään nousta?

haluiaisn myös ns. selviytymistarinoita,eli että rakkaus olisi syttynyt uudestaan.

pyydän ei vittuiluja,kiitos.

uskovaiset voisi huokaista puolestani yläkertaan..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on toinen nainen, kaikki merkit viittaavat siihen...

Vierailija
2/29 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on toinen nainen, kaikki merkit viittaavat siihen...

mutta kieltää asian.

totahan mä oon epäilly koko ajan,mutta kun kieltää ettei ketään ole. enkä voi asiaa mitenkään todistaakkaan!

kyllä mä sanon,että voi kun ihmiset ajattelis vähän enemmän toisten tunteita!

vaikea on ihmisen kanssa mitäåän keskustella,kun vastaukset on;en mä tiedä,näin vain kävi,ei ole toista olemassa, ei ois pitänyt mitään sanoa..

edelleen kysyn,onko kellään rakkaus kuollut ja herännyt henkiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi haluatko todellakin elää tuollaisessa suhteessa ja odottaa mahtaisiko se miehesi vielä joskus rakastua sinuun uudelleen. Miehesi on sanonut ettei enään rakasta. Säälittävä olet tai läheisriippuvainen jos et näe tosiasioita ja roikut miehessä kiinni.

Vierailija
4/29 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi haluatko todellakin elää tuollaisessa suhteessa ja odottaa mahtaisiko se miehesi vielä joskus rakastua sinuun uudelleen. Miehesi on sanonut ettei enään rakasta. Säälittävä olet tai läheisriippuvainen jos et näe tosiasioita ja roikut miehessä kiinni.

ja myönnän olevani säälittävä.tätä en edes kiellä.

mutta.

haluanko että vanhemmat lapset kokee eron taas? ja haluanko että nuoremmat lapseni kokee eron?

meillä on valtavasti lainaa.

oon jo kerran eronnut.

ja se,että miten voin tappaa rakkauden miestäni kohtaan?

tää on ihan kidutusta!:(

asiaa olen itkenyt kaksi kuukautta,enkä ole sen viisaammaksi tullut. mies vaan hokee kyllä tää tästä vielä..

Vierailija
5/29 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa se sitten perheneuvola tai joku perheasianneuvottelukkeskuksen ryhmä...

Luulisin että ulkopuolinen apu on ainut keino.

Vierailija
6/29 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa se sitten perheneuvola tai joku perheasianneuvottelukkeskuksen ryhmä...

Luulisin että ulkopuolinen apu on ainut keino.

olen samaa mieltä,mutta kun mies ei suostu.

Vierailija
7/29 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei sillä ole ketään. Odottele. tossa tilanteessa olisi miehellekin iso kynnys lähteä, yhteinen iso velka sitoo yhteen paremmin kuin rakkaus. Hengähdä vähän. Älä odota enää hirveästi rakkaudelta mutta nauti siitä että teillä on koti, lapsilla asiat hyvin jne. Kaikkien elämä ei ole kympin suoritus mutta siinä on hetkensä.

EN ole kuullut että rakkaus syttyisi uudelleen mutta av:lla näitä tarinoita on joskus näkynyt.

Vierailija
8/29 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei sillä ole ketään. Odottele. tossa tilanteessa olisi miehellekin iso kynnys lähteä, yhteinen iso velka sitoo yhteen paremmin kuin rakkaus. Hengähdä vähän. Älä odota enää hirveästi rakkaudelta mutta nauti siitä että teillä on koti, lapsilla asiat hyvin jne. Kaikkien elämä ei ole kympin suoritus mutta siinä on hetkensä.

EN ole kuullut että rakkaus syttyisi uudelleen mutta av:lla näitä tarinoita on joskus näkynyt.

lohduttavista sanoistasi.

mies lähti yhdeksän maissa ostaa tupakkaa,eikä vieläkään ole kotiin tullut. baariin kait mennyt. vaikka mä oon kuinka toivonut,että ilmottas edes,etten turhaan ihmettele,niin ei,ei voi ilmoittaa! puhelimeen ei tietenkään vastaa. mitenkä mä voisin edes lähteä! kotiäiti jolla ei ole työpaikkaa,on neljä lasta,eikä yhtään ystävää! :( en mä jaksa enää!!

Vierailija
9/29 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulle kävi tänään samoin!! Meillä kaksi pientä lasta ja liittoa takana reilu 10 v. Mies iömoitti, että ei enää rakasta mua ja haluaa eron. Meidä vauva on vasta 5 kk ikäinen, esikoinen vajaa 3. Olen aivan rikki ja hysteerinen täällä.. Miea lähti baariin, lapset nukkuu. Toista naista ei ole, uskoisin. Katsoin nopeesti miehen viestit läpi kun kävi vessassa. Meillä mies ilmoitti samalla että muuttaa toiseen kaupunkiin, josta on kotoisin. Jäiain siis ihan ykain lasten kanssa ja mulla ei juurikaan ole tukiverkkoja. Tuntuuettä kuolen tähän tuskaan.. :'(

Haluaisitko ap kirjoitella mun kaa s-postitse? Luo joku tuntwmaton osoite ja laita se tänne. Mä näpyttelen tätä kännykällä, joten mulle työlästä käydä nyt luomassa osoite.

N34

Vierailija
10/29 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulle kävi tänään samoin!! Meillä kaksi pientä lasta ja liittoa takana reilu 10 v. Mies iömoitti, että ei enää rakasta mua ja haluaa eron. Meidä vauva on vasta 5 kk ikäinen, esikoinen vajaa 3. Olen aivan rikki ja hysteerinen täällä.. Miea lähti baariin, lapset nukkuu. Toista naista ei ole, uskoisin. Katsoin nopeesti miehen viestit läpi kun kävi vessassa. Meillä mies ilmoitti samalla että muuttaa toiseen kaupunkiin, josta on kotoisin. Jäiain siis ihan ykain lasten kanssa ja mulla ei juurikaan ole tukiverkkoja. Tuntuuettä kuolen tähän tuskaan.. :'(

Haluaisitko ap kirjoitella mun kaa s-postitse? Luo joku tuntwmaton osoite ja laita se tänne. Mä näpyttelen tätä kännykällä, joten mulle työlästä käydä nyt luomassa osoite.

N34

sullekkin on näin käynyt! en voi muuta kun sanoa että koita jaksaa lasten takia,minuutti minuutilta eteenpäin!

mulla ei ole kuin yks s.postiosote,ja siinä nimeni,enkä osaa ees uutta luoda,mutta jos jossain vaihees saat luotuu s.postin,niin kirjotan sulle kyllä.

Vierailija
11/29 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaikka Yahoo.com tai hotmail.com. Mulla ei ole mahista päästä koneelle vähään aikaan.

N34

Vierailija
12/29 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ap surullinen tilanne. Mutta usko pois kaikki hyväkin on vielä mahdollista. Nyt te vaan tarttisitte apua, ammattiapua, vertaisapua. Suostuisko mies lähteen perheneuvolaan, parisuhdeneuvontaan, avioliittoleirille/kurssille??

Mä tiedän monia monia pareja, jotka ovat selvinneet "kuolleesta rakkaudesta" entistä ehompaan rakkauteen. Rakkaus on jopa voinut syventyä kun ollaan päästy kohtaamaan yhdessä kipeät tunteet ja asiat. Parhainkin parisuhde tarvitsee hyvää hoivaa ja siinä auttavat mm aviopariryhmät (keskusteluryhmät), parisuhdekurssit jne eli sellainen aktiivinen työskentely sen eteen että molemmat tulevat kuulluksi ja nähdyksi tarpeineen kaikkineen. Parisuhdetaittoja voi myös opetella..esim rakentava riitely on yksi taito (hyviä kirjoja esimerkiksi löytyy aiheesta).

katso netistä millaista apua olisi teidän asuinalueen lähellä saatavilla.

muistan sinua rukouksin.

Vierailija
13/29 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

N34

teitä tuntematta pakko vaan heittää sellanen ajatus, että oliskohan miehellä nyt kuitenkin kriisi liittyen siihen että teillä on pienet lapset?? Jos hän on kuitenkin saanut sen 7 vuotta elää kaksin sinun kanssa ollen sulle ykkönen...niin kriisi voi pukata kun tajuaakin että taloudessa on kaksi pientä jotka tarvitseekin sinut 24/7 äidikseen. Pikkulapsiperheessä kun usein keskitytään lasten hoitoon parisuhteen ja puolison kustannuksella niin luontevasti mies voi tuntea itsensä ulkopuoliseksi ja vähemmän tärkeäksi sinulle. Ei sillä että se mitenkään oikeuttaisi miehen toimintaa...mutta on hyvä ymmärtää mahdollista taustaa. Voi että se olis NIIN toivottavaa että perheneuvottelu tulisi pakolliseksi jokaiselle pikkulapsiperheelle mikäli halutaan erota. On oikeus ja kohtuus, että asiat käydään kunnolla läpi, ennenkuin lasten koti hajoaa.

Vierailija
14/29 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ap surullinen tilanne. Mutta usko pois kaikki hyväkin on vielä mahdollista. Nyt te vaan tarttisitte apua, ammattiapua, vertaisapua. Suostuisko mies lähteen perheneuvolaan, parisuhdeneuvontaan, avioliittoleirille/kurssille??

Mä tiedän monia monia pareja, jotka ovat selvinneet "kuolleesta rakkaudesta" entistä ehompaan rakkauteen. Rakkaus on jopa voinut syventyä kun ollaan päästy kohtaamaan yhdessä kipeät tunteet ja asiat. Parhainkin parisuhde tarvitsee hyvää hoivaa ja siinä auttavat mm aviopariryhmät (keskusteluryhmät), parisuhdekurssit jne eli sellainen aktiivinen työskentely sen eteen että molemmat tulevat kuulluksi ja nähdyksi tarpeineen kaikkineen. Parisuhdetaittoja voi myös opetella..esim rakentava riitely on yksi taito (hyviä kirjoja esimerkiksi löytyy aiheesta).

katso netistä millaista apua olisi teidän asuinalueen lähellä saatavilla.

muistan sinua rukouksin.

se siinä just on,kun mies ei suostu! se kai sitten miehen rakkauden tappoi,kun oli vaan työtä,eikä me päästy koskaa hoitamaan parisuhdetta,kun ei saatu lapsia mihkään hoitoon.

musta tuntuu niin kauheelta!

mies ei ole koskaan ilmeisesti osannut puhua tunteistaan. selvisihän tähän samaan syssyyn,että on pahasti velkaantunut (luottotiedot menneet) yms. minkä on kaiken salannut multa!

eli mä sain silloin pari kuukautta sitten samana vuorokautena 2 pommia niskaan!!

pahin on toi,ettei mies rakasta. :(

se muuten näköjään kotiutu saunamökkiin jossain vaiheessa. jalanjäljistä näin..

se mies,kenet tunsin ja kuka rakasti mua,ei ois ikinä laittanut mua odottamaan ja itkemään näin,mitä olen nää pari kuukautta tehnyt. :(

Vierailija
15/29 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaikka Yahoo.com tai hotmail.com. Mulla ei ole mahista päästä koneelle vähään aikaan.

N34

Vierailija
16/29 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä mitään muutosta.

myöntää ettei ole ollut reilu jne. ei se mua rakasta,tiiän sen. mutta vakuuttelee,ettei halua erota.

huoh.

mitä tästä pitäs ajatella??

niin ja myönsi taas,että on masentunut.

ei hän oikein nauti saatika jaksaa lapsienkaa seuraa kun maksimissa puol tuntia,ja jättää (toisin sanoen unohtaa maksaa laskuja). eli eikö tämä juurikin viittaa masennukseen..?

,mutta kun ei mies hae apua!

Vierailija
17/29 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä ei ole suhdetta, mutta tunteet ovat muualla?

Mitäpä tuohon voi sanoa. Voisit ehkä kuitenkin koittaa pakottaa miehesi kertomaan MIKSI rakkaus on kuollut. Miten se voi noin vain kuolla? Miehesi olisi varmaan sinulle velkaa sen, että kertoisi miksi rakkaus on kuollut.

Jos rakkauden tunteet toista kohtaan katoavat, on vaikea jatkaa. Voihan sitä kuitenkin yrittää, ja erityisesti mennä sinne terapiaan, jos molemmat haluavat vielä jatkaa. Älä kuitenkaan takerru ajatukseen, että et voi elää ilman miestäsi jne. Tuntuuhan se pahalta ajatella, että toinen ei enää rakasta, mutta eipä miehesi ole maailman viimeinen mies.

Vierailija
18/29 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuohon voi sanoa. Voisit ehkä kuitenkin koittaa pakottaa miehesi kertomaan MIKSI rakkaus on kuollut. Miten se voi noin vain kuolla? Miehesi olisi varmaan sinulle velkaa sen, että kertoisi miksi rakkaus on kuollut.

Jos rakkauden tunteet toista kohtaan katoavat, on vaikea jatkaa. Voihan sitä kuitenkin yrittää, ja erityisesti mennä sinne terapiaan, jos molemmat haluavat vielä jatkaa. Älä kuitenkaan takerru ajatukseen, että et voi elää ilman miestäsi jne. Tuntuuhan se pahalta ajatella, että toinen ei enää rakasta, mutta eipä miehesi ole maailman viimeinen mies.

olen kysynyt ja vaatinut vastauksia,vaan en saa mitään vastausta!!

kysyin mm. että miten tää meidän juttu tulee jatkumaan; a) rakastavaisina b) ystävinä c) lusikat jakoon

miehen vastaus oli;että kaikki muut vaihtoehdot vaan ei viimenen.

ja uskokaa vaan,mä oon kaikki maailman sanat käyttänyt,mitä vaan voi keskustella!! ja tää kaikki tuli tosiaan yllätyksenä!!

on tullu mieleen sekin,että mies haluu elää kaksoiselämää;on se akka,joka jakaa lainan ja hoitaa muksut,että ite pääse elää poikamies-elämää kympillä!!

mutta, ei se mies kehen ihastuiun,rakastuin ja tunsin ollut tämmöinen. :( kaikki luonnehtii häntä hyvä sydämiseksi ja ahkeraksi sekä tunnolliseksi ihmiseksi..

eihän kukaan osaa mulle ennustaa,miten käy tai miten pitäs toimia,mutta olkapää kelpaa ja se,jos olisi lohduttavaa sanaa sanoo..

Vierailija
19/29 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä mitään muutosta.

myöntää ettei ole ollut reilu jne. ei se mua rakasta,tiiän sen. mutta vakuuttelee,ettei halua erota.

huoh.

mitä tästä pitäs ajatella??

niin ja myönsi taas,että on masentunut.

ei hän oikein nauti saatika jaksaa lapsienkaa seuraa kun maksimissa puol tuntia,ja jättää (toisin sanoen unohtaa maksaa laskuja). eli eikö tämä juurikin viittaa masennukseen..?

,mutta kun ei mies hae apua!

masennus latistaa usein kaikki muut tunteet alleen...on myös mahdollista, että mies kokee ettei rakasta ihan vaan senkin vuoksi, että hänellä on masennusta ja ahdistusta ja ne tunteet ovat sen verran voimakkaat, ettei tilaa muille tunteille oikein jää. Jos mies kerran itsekkin puhuu masennuksesta niin mitenkä hänet saisi kannustettua hakemaan apua siihen.

Koita saada jotenkin hänelle ilmi se, että niin hänen kuin sinunkin kaikinpuolinen hyvinvointi on tärkeä asia, sillä se vaikuttaa myös teidän lapsiin. Veisittehän lapsenkin lääkäriin jos hän sairastaa niin miksette huolehtisi myös teistä hakemalla apua silloin kun ´sille olisi tarvetta.

Se on kyllä käsittämöntä, miten erityisesti miehet on monesti niin vastaan lääkäriin menoa tai minkäänlaista avun hakemista vastaan ainakin siinä alkuvaiheessa...sitten kun he ovat ottaneet sen ensiaskeleen ja menneet lääkäriin, terapiaan jne niin huomaavat kyllä poikkeuksetta että se on hyvä juttu.

Tosiasia tietysti on, että ethän sinä toista voi pakottaakkaan. Monella miehellä kyllä kynnystä madaltaisi myös se, jos joku toinen mies kertoisi kärsineensä esim masennuksesta ja saaneensa siihen apua..mutta tän tyyppistä vertaistukea ei monilta tietysti löydy lähipiiristä.

Vierailija
20/29 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kysynyt ja vaatinut vastauksia,vaan en saa mitään vastausta!!

kysyin mm. että miten tää meidän juttu tulee jatkumaan; a) rakastavaisina b) ystävinä c) lusikat jakoon

miehen vastaus oli;että kaikki muut vaihtoehdot vaan ei viimenen.

ja uskokaa vaan,mä oon kaikki maailman sanat käyttänyt,mitä vaan voi keskustella!! ja tää kaikki tuli tosiaan yllätyksenä!!

on tullu mieleen sekin,että mies haluu elää kaksoiselämää;on se akka,joka jakaa lainan ja hoitaa muksut,että ite pääse elää poikamies-elämää kympillä!!

mutta, ei se mies kehen ihastuiun,rakastuin ja tunsin ollut tämmöinen. :( kaikki luonnehtii häntä hyvä sydämiseksi ja ahkeraksi sekä tunnolliseksi ihmiseksi..

eihän kukaan osaa mulle ennustaa,miten käy tai miten pitäs toimia,mutta olkapää kelpaa ja se,jos olisi lohduttavaa sanaa sanoo..

no tässä tilanteessa, jos mies ei todellakaan halua jakaa niitä lusikoita, niin sinä voit sanoa, että siinä tapauksessa asiat ei voi jatkoa näin. Ne ei vaan voi, vaan jotain on tehtävä, jotta te molemmat voisitte hyvin. Että sinä et voi vaan katsoa kun mies voi huonosti, on masentunut. Että NYT on tehtävä jotain masennuksen hoidon eteen ja annetaan sille hetki aikaa, ja sen jälkeen mietitään yhdessä mikä on seuraava askel.

Älä takerru ajatuksena liikaa siihen, ettei hän rakastaisi sinua,...Anna ikäänkuin vapaus olla rakastamatta, mutta sano että välittäisi sinusta ja lapsistanne sen verran, että hoitaisi itseään eli menisi lääkäriin juttelemaan masennuksestaan. Kyllä hän varmasti sen itsekkin tajuaa, että hänen tämän hetkistä huonoa oloa ei paranneta eroamalla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi