Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduitteko aikanaan KissFM:n pilasottojen uhriksi?

Vierailija
07.12.2012 |

Kun oli niitä, että esim. omalle tyttöystävälleen pystyi tekemään pilasoiton, että näin sut viime lauantaina baarissa ja ois kiva nähdä jne. Ja poikaystävä kuunteli ja sit tyttis saattoikin suostua treffeille vaikka olikin varattu...

Muistatteko näitä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilasoitit on idiootteja. Lähtökohtaisesti ihmisen pitäisi pystyä luottamaan siihen mitä toinen ihminen sanoo. Muuten tulee ihan vainoharhaiseksi jokaista kohtaan. Mun hyvä ystävä joskus alle parikymppisenä huijas mua isolla asialla. Paljasti illan lopuksi nauraen että se koko juttu oli keksittyä. Me oltiin kavereita senkin jälkeen, mut mä en vaan pystynyt luottaa siihen enää. Kun se kertoi esim. olevansa raskaanakin niin koko ajan odotin että kohta se sanoo et ei vaiskaan, et se on vaan lihonut tms. Eihän siitä enää läheistä ihmissuhdetta sanut ja kuivui sitten muutamassa vuodessa kasaan koko ystävyys. Yksi kerta riittää kun kusettaa ystäväänsä niin luottanus menee. On verrattavissa siinä suhteessa esim. pettämiseen.

En ole joutunut kissin pilasoiton uhriksi mutta ystäväni harrasti juurikin tuollaisia soittoja kaikille tutuilleen.

Sai jossain vaiheessa niin nenilleen...

Häneltä taisi kaikki ystävyyssuhteet karista juurikin tuollaisen lapsellisen käytöksen vuoksi.

Tuo luottamus tosiaan menee niin helposti, eikä sitä takaisin ihan helpolla saa.

Opettakaa ajoissa lapsillenne että pilasoitot ovat no-no.

Vierailija
2/3 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri samalla tavalla mukava ääninen mies sanoi, että oltiin nähty viime lauantaina baarissa ja mukamas olin antanut numeroni. Hehheh, oli muksut pieniä ja en todellakaan käynyt baareissa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilasoitit on idiootteja. Lähtökohtaisesti ihmisen pitäisi pystyä luottamaan siihen mitä toinen ihminen sanoo. Muuten tulee ihan vainoharhaiseksi jokaista kohtaan.

Mun hyvä ystävä joskus alle parikymppisenä huijas mua isolla asialla. Paljasti illan lopuksi nauraen että se koko juttu oli keksittyä. Me oltiin kavereita senkin jälkeen, mut mä en vaan pystynyt luottaa siihen enää. Kun se kertoi esim. olevansa raskaanakin niin koko ajan odotin että kohta se sanoo et ei vaiskaan, et se on vaan lihonut tms. Eihän siitä enää läheistä ihmissuhdetta sanut ja kuivui sitten muutamassa vuodessa kasaan koko ystävyys. Yksi kerta riittää kun kusettaa ystäväänsä niin luottanus menee. On verrattavissa siinä suhteessa esim. pettämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme