Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pehmeän vihervasemmistopolitiikan kannattajana sinäkin olet edistämässä...

Vierailija
07.12.2012 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012120716423756_uu.shtml

"Keski-Suomen poliisi on saanut valmiiksi laajan seksirikostutkinnan Jyväskylässä.

Poliisin mukaan ulkomaalaistaustainen 19-vuotias mies on painostanut 17-vuotiaan tyttöystävänsä harrastamaan seksiä lukuisten maanmiestensä kanssa.

Syyteharkinnassa on poikaystävän lisäksi kymmenen 18-53-vuotiasta miestä."

...tämän kaltaisia tapauksia. Lisäksi voit olla varma siitä ettei kyseisiä tekijöitä juuri karkoteta, ja vankilassakin he käyvät vain kääntymässä, jonka jälkeen ovat jälleen kaduilla vaanimassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kasvatan tyttärestäni tai olen jo kasvattanut vahvan naisen jonka silmille eivät miehet hypi, ensimmäisen pakotus tapauksen jälkeen olisi varmasti mennyt poliisin puheille, oli sitten kyseessä ulkomaalais tai muuten maalaistaustainen "ystävä"

ja siellä on sinunkin ääniesi avulla maassa jo ties kuinka monta raiskausta toteuttaneen hyvä vaania ilman pelkoa karkotuksesta/pitkästä tuomiosta.

Vierailija
2/5 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kasvatan tyttärestäni tai olen jo kasvattanut vahvan naisen jonka silmille eivät miehet hypi, ensimmäisen pakotus tapauksen jälkeen olisi varmasti mennyt poliisin puheille, oli sitten kyseessä ulkomaalais tai muuten maalaistaustainen "ystävä"

Pakolaispolitiikan ja kiintiön ovat hyväksyneet myös persut, Kokoomus, Kristilliset ja muut hallituspuolueet.ja siellä on sinunkin ääniesi avulla maassa jo ties kuinka monta raiskausta toteuttaneen hyvä vaania ilman pelkoa karkotuksesta/pitkästä tuomiosta.

Pakolaispolitiikan ja kiintiön ovat hyväksyneet myös persut, Kokoomus, Kristilliset ja muut hallituspuolueet. Ketä sinä osoitat? Vihreitä ei oltu keksittykään kun ensimmäiset pakolaiset saapuivat maahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/5 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että syyllistit uhrin.

Kamala olet.

Vierailija
5/5 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että syyllistit uhrin.

Kamala olet.

syytäkin syyllistää jos ei onnistu puoliaan pitämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi