Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suhteella tulevaisuutta jos ollaan ihan eri elämäntilanteissa?

Vierailija
07.12.2012 |

Toinen töissäkäyvä omistusasuja, toinen toimeentulotukea hakeva kuntoutustukilainen, joka tuskin koskaan enää tulee töihin menemään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ihmisistä ja heidän arvoistaan. Jollekin materialistille tienaamaton henkilö voi olla ehdoton ei, jollekin toiselle taas asialla ei ole merkitystä.

Vierailija
2/5 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka rakkauden ensihuumassa tuntuu siltä, että kaikki esteet on voitettavissa.

Mutta siinä vaiheessa kun arki astuu kuvioihin ja työssäkäyvä mahdollisesti etenee urallaan ja haluaa ehkä lomillaan matkustella ja harrastaa, ja toinen on varaton elätti, siinä vaiheessa tulee ongelmia.

Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka rakkauden ensihuumassa tuntuu siltä, että kaikki esteet on voitettavissa.

Mutta siinä vaiheessa kun arki astuu kuvioihin ja työssäkäyvä mahdollisesti etenee urallaan ja haluaa ehkä lomillaan matkustella ja harrastaa, ja toinen on varaton elätti, siinä vaiheessa tulee ongelmia.

Sori.

Esim. mun vanhemmat on aina eläneet niin että äiti on kotirouva, ja järjestely on ollut molemmille mieleen. Isä on mielellään maksanut äidin kulut kun sitten vastapainoksi pääsee kaikenlaisista kotiaskareista eroon kun kotirouva ne tekee. Paljon ovat matkustelleet ja muuta yhdessä.

Itsekin olin lähes 10 vuotta kotiäiti eikä minkäänlaisia ongelmia aiheuttanut raha meillä. Mies tienasi ihan riittävästi meille molemmille, eikä ole pihi luonteeltaan niin että häntä olisi harmittanut elättää minua.

Vierailija
4/5 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka rakkauden ensihuumassa tuntuu siltä, että kaikki esteet on voitettavissa. Mutta siinä vaiheessa kun arki astuu kuvioihin ja työssäkäyvä mahdollisesti etenee urallaan ja haluaa ehkä lomillaan matkustella ja harrastaa, ja toinen on varaton elätti, siinä vaiheessa tulee ongelmia. Sori.

Esim. mun vanhemmat on aina eläneet niin että äiti on kotirouva, ja järjestely on ollut molemmille mieleen. Isä on mielellään maksanut äidin kulut kun sitten vastapainoksi pääsee kaikenlaisista kotiaskareista eroon kun kotirouva ne tekee. Paljon ovat matkustelleet ja muuta yhdessä. Itsekin olin lähes 10 vuotta kotiäiti eikä minkäänlaisia ongelmia aiheuttanut raha meillä. Mies tienasi ihan riittävästi meille molemmille, eikä ole pihi luonteeltaan niin että häntä olisi harmittanut elättää minua.

Se on kuitenkin hieman eri asia, jos on kotiäiti, joka hoitaa kodin ja lapset ja joka mahdollisesti hakeutuu töihin myöhemmin, kuin että on "vaan" kotona.

Varsinainen kotirouva-instituutio on kuolemassa pois. Kummatkin isoäitini olivat kotirouvia, mutta nykyisin harvoilla enää on varaa tai halua tähän.

Ap ei maininnut, että olisi niin varakas, että voisi elättää kumppaninsa koko tämän loppuelämän ajan.

Hieman huono yhtälö.

Vierailija
5/5 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka pitää ilmeisesti etsiä kumppanikseen toinen sossunelätti.

Voisikohan sossu järjestää sokkotreffit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän