En tajua, miksi kaikki kauhistelee, kun ryhdyn kaukosuhteeseen ja luulevat
kaiken lisäksi, että meille tulee nyt 100 % varmasti ero. Olen ollut saman ihmisen kanssa aiemminkin kaukosuhteessa (asumme eri maissa), enkä koe, että suhteemme tästä mihinkään kaatuu tälläkään kertaa. Silti saa kuulla päivittäin joka suunnalta "voi, mitäs Herra X sit tekee?" ja "eihän sille sitten mitään voi, jos suhde päättyy".
Kuitenkaan mitään hirveän dramaattista ei ole tapahtumassa ja meillä on edelleen yhteinen tulevaisuus suunnitelmissa. Mitä sitten, jos nyt ainakin sen puoli vuotta asumme erillään toisistamme? Lentokoneet on keksitty.
Ilmeisesti joillekin toimiva suhde on pelkästään sellainen, jossa nähdään joka päivä, kytätään toisen menoja lähietäisyydeltä ja pelätään silti, että käy vähän väliä pettämässä. Itse en pelkää yhtään sitä, että minua petettäisiin ja jos niin tapahtuu, voi se tapahtua myös samassa osoitteessa asuessa.
Terv. yks vittuuntunut nainen
Kommentit (4)
ja suhteitakin. Ei toisten ennustuksiin ja arvailuihin tarvitse kiinnittää mitään huomiota.
kun ne parisuhteen ulkopuoliset tuntuu aina tietävän paremmin
Niin varmaan, luulet vaan, tai sitten sun ympärillä on todella erilaista porukkaa kuin mihin itse olen tottunut.
Olen itsekin ollut etäsuhteessa yli viisi vuotta ja meillä menee todella hyvin. Kummallakin on erittäin hyvä elämä tahoillaan ja kun nähdään, joka minuutti on ihanaa. Meillä on yhteinen tulevaisuus ja rakastamme toisiamme syvästi vaikka ei ole suunnitelmia edes muuttaa yhteen ainakaan 10 vuoteen.