Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä helppoa voisin viedä työporukan nyyttikestipikkujouluihin?

Vierailija
05.12.2012 |

Sinne on jo tulossa ainakin

viinirypäleitä ja mandariineja

karkkia

juustoja

karjalanpiirakoita

pipareita

glögiä

joulupuuro

Minä en halua alkaa leipoa mitään. Mulle ei tule mieleen mitään, mitä tuonne vois viedä. Jätän kohta väliin koko kemut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla rahvaanomaista, mutta mä ainakin tykkään napostella illanistujaisissa.

Vierailija
2/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulutorttuja? Niitä saa kaupasta valmiina, mutta halvemmaksi tulee varmaankin tehdä itse, joka sekin on tosi helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitsii ruveta kuorimaan mandariinejä pikkujouluissa? Ovat kyllä jouluisia, mutta ei pikkujouluruokaa.

Miten olisi perinteinen bileruoka sipsit? Ei ole mitään hienoa eikä jouluruokaa, mutta loppupeleissä uppoaa kyllä kaikkille, ja loppuvat ensimmäisinä.

Vierailija
4/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen rullan, josta saa leikattua hieman kohmeisena sopivia annospaloja. Tai tonnikala-tuorejuustorullia rieskasta.

Vierailija
5/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vähän sellanen vanhemman väen pikkujoulu, joten epäilen ettei sipsit oikein ole sopivia. En oikein tiedä patongistakaan, koska siellä on niitä karjalanpiirakoita. Juustot oli kai ajateltu rypäleiden kanssa. Sipsti ja patonki mullekin tuli mieleen, mitään muuta ei mieleen tulekaan. Olisin mieluummin maksanut rahaa yhteiseen kassaan kuin alkanut mitään eväitä kanniskelemaan.

ap

Vierailija
6/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan työporukan pikkujoulupuuro-nyyttärit aamupäivällä.

ap

Vierailija
7/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vähän sellanen vanhemman väen pikkujoulu, joten epäilen ettei sipsit oikein ole sopivia. En oikein tiedä patongistakaan, koska siellä on niitä karjalanpiirakoita. Juustot oli kai ajateltu rypäleiden kanssa. Sipsti ja patonki mullekin tuli mieleen, mitään muuta ei mieleen tulekaan. Olisin mieluummin maksanut rahaa yhteiseen kassaan kuin alkanut mitään eväitä kanniskelemaan. ap

Kun lätkäisee täytteet päälle ja käärii rullalle.

Vierailija
8/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuleipiä (valmiita)

joulutorttuja (valmiita)

suklaakonvehteja

punaposkisia omenoita

Vierailija
9/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin pieni kakku, makuja löytyy vaikka mitä, ei sen niin jouluinen tarvitse olla.

ja lidlissähän on jotain exclusive (tms) tuotteita nyt joulun alla, joista voisi löytyä jotain jouluisia herkkuja.

Tai sitten ihan sekahedelmäpussi (kuivatut) tai luumut.

Vierailija
10/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SILLÄ, piirakan tekee todella helposti.

Osta valmis piirakkapohja ja kauli vähän ja levita pellille/piirakka vuokaan ja kypsennä hetki. Sitten uunista ulos, päälle esim. (mikrossa hieman sulatettua) pakaste parsakaalia tai kinkkua, ja sitten vielä fetajuusto kuutioita/murustettuna, ripaus pippuria ja purkki ruokakermaa ja vähän juustoraastetta ja uuniin kunnes kypsää.

Tuohon menee pieni hetki, on hyvää eikä edes kovin kallista, ja sellainenkin joka ei osaa kokata kyllä onnistuu.

Vierailija
11/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin maistuisi paremmin suolainen.

Kaupan pakastealtaasta saa valmiita pasteijoita tai pikkupitsoja. Ne pitää toki paistaa.

Jos sinne on tulossa juustoja, niin sellainen keksilajitelma on myös hyvä. En muista kenen valmistama, mutta siinä on 5-7 lajia erilaisia juustojen kanssa sopiva keksejä. Musta paketti.

Vierailija
12/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehtyjen kanssa tulee aina sosiaalinen paine, että niitä on pakko maistaa ja kehua, vaikka maistuisivat kuin kauheelta. Kaupan eväät voi aina sivuuttaa. Minä en ala mihinkään kodin ulkopuolisiin tilaisuuksiin viemäään mitään surkeita räpellyksiäni.

Keksilajitelma vois tietty olla ihan hyvä, sopis juustoille, vaikkei olekaan mikään "joulu".

ap

Vierailija
13/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulossa apetta. Mä veisin varmaan konvehtirasian. Siitä nappaa jälkkärin se, kuka vielä puuron, piirakoiden, pipareiden ja juuston jälkeen jaksaa.

Vierailija
14/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kahvilusikka.fi/kantolan-valitut-lajitelma-170g

Olipa vaikea löytää netistä, kun en muistanut valmistajaa!