Korpeaa ihan kympillä kun harrastettiin seksiä just
oviksen aikaan ja tänään alkoi menkat!
Mikä h****i meni pieleen???
Kommentit (5)
että olet laskenut oviksen ajankohdan väärin. Muusta pieleen menneestä teidän seksin harrastamisessa on vaikea sanoa mitään näin ulkopuolisena.
Että luulet tulevasi 100% raskaaksi jos on seksiä ovulaation aikaan? Voi hyvä luoja. Et varmaan suoriudu tietojen etsimisestä itse niin minäpä kerron: oikein ajoitetussa yhdynnässä raskaaksi tulemisen todennäköisyys on luokkaa 20%. Eli noin neljänä kertana viidestä raskaus ei ala. Mikään ei ole silloin vikana, sellaista se nyt vaan on!
Monesti on jo liian myöhäistä jos vasta oviksen aikaan harrastaa. Siittiöiden pitää ehtiä käydä läpi muodonmuutos ennen kuin ne voi hedelmöittää.
Mulla on aina tärpännyt silloin kun yhdyntä ollut 1-2 vrk ennen ovista.
Mä en sitten tajua näitä tikikujen kanssa pelleilijöitä. Pankaa kun panettaa, niin kyllä ne lapset siitä saavat alkunsa jos ovat tullakseen. Meillä oli onnellinen tilanne, että oltiin herkästi sikiävää porukkaa. Monen vuoden pillerienkin käytön jälkeen esikoinen sai alkunsa alle puolessa vuodessa ja kuopus ensimmäisestä kerrasta ilman ehkäisyä (lasten välissä käytettiin kumia ehkäisynä). Tuollainen stressaaminenhan tutkituski heikentää mahdollisuuksia tulla raskaaksi. Että relax vaan ja peitot pöllyämään ;)
miehen. Tumpelosiittiöitä.