Te joilla move/kinect/wii, tuleeko käytettyä??
Siis onko jäänyt alku innostuksen jälkeen pois käytöstä vai onko kovassakin käytössä? Jonkinlaista konsolia mietin joululahjaksi.
Kommentit (12)
On tullut käytettyä paljon, lasten kanssa aina pelaillaan niin, että hiki lentää.
Kinectissä parasta on se "kapulattomuus", ei tartte pelätä, että kapula lentää vahingossa ikkunasta ulos tai lyövänsä jotakuta.
Joku Wii varmaan ihan ok, mutta sitten niitä kapuloita on sen viittä erilaista, on rattikapulaa, ravallista kapulaa, lautaa jne jne...huh..
Ostettiin XBox viime jouluksi kinektikkeineen. Tammikuussa pelailtiin, sen jälkeen on koko sensori ollut käyttämättömänä. Jonkun verran 8-vuotias pelaa autopelejä joikkarilla, mutta ei edes viikottain. Mieluummin viihtyy ulkona tai lukee, mutta eiköhän ole lapsikohtaista tuonkin käyttöaste. =)
sitten oli 10 kk käyttämättä. Nyt pelataan taas.
Meillä on myös pleikka, nindendo (se vanha museopeli) ja useampi pc. Ja kolme lasta.
ja lapset jaksaa, ja mieskin, minä en niinkään. Nyt on tulossa xbox ja kinect, ja luulen että se voi viedä suosiota. Pelejä tietty on jo kertynyt Wiille paljon.
Ja lähes päivittäin käytössä edelleen (siis lapsilla). Koko ajanhan tulee uusia pelejä.
Pleikka 2 on mökillä ja sillä pelataan lähinnä vain kesäisin. Wiillä pelataan kausittain eli saattaa olla kuukaudenkin täysin käyttämättä, mutta sitten seuraavaksi sillä pelataan vähintään kerran päivässä. Xboxin gineticistä meidän perheessä sillä pelaa enemmän perheen tytöt ja mä, koska siinä on tosi hyviä tanssipelejä. Toki pojatkin pelaavat, mutta hieman vähemmän. Meillä ei ole oikeastaan mikään konsoli jäänyt vain kaappiin lojumaan. Ollaan paljon kotona, joten tulee pelattuakin usein.
mutta sitten hiipui...
Kinetic on kiva kun ei ole sitä kapulaa!
No meillä ei ole dvd-härveliä vaan katsotaan myös leffat xboxilla...yksi härveli vähemmän.
Xbox One On hyvä jos pelaa paljon, Mutta jos pelaa hirveän paljon ja on tosi hyvä niin sitten
Xbox One Ultimate. Se taitaa olla noin 700€-600€ Playstation 3 Jos pelaa harvoin.
Wii taas jos haluu viedä mukaa.
Itte en jaksanut tota Kinectiä Oneen ottaa. Ei viitti viuhtoo ja muutoinkin se on pienessä olkkarissa aika hankala. 360:sellä oli ja ainakin mä tulin aina jotenkin vetäneeksi sen kanssa "yli", joten tuli kipuja siitä.
1-2x vkossa, noin tunti kerrallaan. Että ei tuo nyt valtavaa tuo käyttö ole, mutta ei sitä enempääkään tarvitse mielestäni olla. Ja nimenomaan pelaavat noita tasapaino- juttuja tai keilausta, golffia yms. Todella vähän mitään tasopelejä pelaavat. Korkeintaan Mario cartia silloin tällöin...