Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kertoo ihmisestä se että syö haarukka oikeassa ja veitsi vasemmassa

Vierailija
05.12.2012 |

kädessä. Syö nätisti ja leikkaa lihaa nätisti. Ei kauho rumasti...

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain niin paljon helpompaa. Teen kaikki veitsihommat vasemmalla kädellä ja haarukkajutut oikealla. Voitelen leivänkin vasemmalla kädellä. Kirjoitan kyllä oikealla.

Vierailija
22/50 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta mielestä se on ihan sama kummin syöt kunhan vaan syöt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se haarukkan mutoilu on sellainen, että se oikeakätisenä on oikeassa kädessä ja vasenkätisenä vasemassa. Olen katsonut kun porukka ujuttaa haarukan kaaripuoli ylöspäin ja minusta sei ole ergonomisesti oikea tapa. Vasraote ei näytä eikä tunnu minusta oikealta.

Vierailija
24/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeakätinen ja syön juuri noin, kuten jenkit. Lätkää tai säbää pelaan rightin mailalla.

Minua naurattaa tuollaiset ihmiset joille on "opetettu" joku juttu ja sitten he lampaina sitä toistavat, kun auktoriteetti on näin käskenyt. Huvittaa kun nuo määkijät sitten paheksuvat ja kauhistuvat kun joku ei heidän hienosti oppimaansa yksinkertaista juttua toista heidän kanssaan.

Sanokaan opetetut ihmiset, mitä väliä sillä on kummassa kädessä ne haarukat ja veitset on?

Osaatteko syödä maiskuttamatta ja mässyttämättä myös? Sillä on nimittäin oikeasti väliä hyvien pöytätapojen kanssa. Se nimittäin oksettaa ja ällöttää toisia ruokailijoita.

Ei haarukka ja veitsi okseta ketään.

Millainen ihminen edes kiinnittää huomiota toisten käsien asentoon ja tuollaisiin juttuihin?

Eri juttu jos huitoo niillä välineillä kuin hullu m*lkkunsa kanssa, niin että pöperöt vain lentelee ympäriinsä.

TL;DR On naurettavaa opetella mitään asioita, jos niissä ei ole mitään perusteita.

Vierailija
25/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ainakin opetettu että jos mies pitää kelloa väärässä kädessä tai syöö aterimet väärinpäin tai on vasenkätinen niin hyvin todennäköisesti tämä mies on homo. Äiti nimittäin opetti että vasenkätisyys on homouden merkki.

Vierailija
26/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin tarhan tädille perhettä ja nykyään elän reunalla syömällä väärin.

Vierailija
27/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletään haarukat ja veitset kokonaan.

Sellainen laki Suomeen, että jokaisen on pakko luopua kaikista haarukoista ja veitsistä.

Poliisi käy keräämässä jokaisen kodista syömä välineet pois ja tilalle saa puikot.

Loppuu ylipaino epidempia, kun ihmiset joutuvat syömään puikoilla.

Ihmiset myös joutuvat laittamaan sen saastaisen ja psaskaisen kännykkänsä pois syömisen ajaksi, kun puikoilla syöminen vaatii keskittymistä.

Jos joku pitää hallussaan syömävälineitä niin joutuu työttömien pajalle leikitettäväksi kolmeksi vuodeksi 6 kertaa viikossa 3,6 tuntia kerrallaan.

Syömä välineet jotka on takavarikoitu sulatetaan ja niistä tehdään patsas. Saa ehdottaa millainen!

Vierailija
28/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on erilainen meidän vasenkätisten silmissä. Jos oikeakätiset pitävät välineitä toisin päin niin se heidän asiansa. Minun haarukkani ei vaihda sen takia kättä. 

Vierailija
29/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdenlaisia ihmisiä on olemassa. Toiset ovat niitä joille opetetaan juttuja ja he omaksuvat opetetut asiat sen suurempia miettimättä. Toiset ajattelevat omilla aivoillaan.

To bad jos olet "opetettu" ihminen.

Ps: Omilla aivoillaan ajattelevan ei tarvitse olla mikään koulupudokas tai elämäm koululainen

Vierailija
30/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oikeakätinen ja haarukka on oikeassa kädessä.

Vierailija
31/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasenkätinen.

Vierailija
32/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa käskettiin syömään ottimet "vasenkätisesti " koska olen vasenkätinen. Opettaja sanoi että vasenkätisten kuuluu näin tehdä. Siitä on jäänyt tavaksi. Mieluummin syön kyllä pelkästään haarukalla.

Vierailija
33/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä ihme suomi sääntöjä. Kannattaa matkustaa suomen ulkopuolelle niin tajuaa että niin monta tapaa kuin on ihmistä.

Vierailija
34/50 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan te nautiskelijat juhlijat syötte jonku etketin lukaan minä syön käytännöllisesti ja näin jaikki pienet palatki saa haarukalla suuhun eikä ateripibti ole typerännäköistä opettlua kun haarukan selässä ei pysy heritä kuin 1 kerrallaan.ruokailuha oli alun perin vain ruokailu eikä mikään seurusteluhetki. En kyllä revi koskaan leipää...

Vierailija
35/50 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmäistä nykyajan luurilla kirjoittaa

Vierailija
36/50 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veistä tarvitaan oikeastaan vain silloin, kun syödään ruokaa, jota joutuu pienentelemään, perunat, pihvit ym.

Muutoin voi käyttää pelkkää haarukkaa, ei ole väärin edes etiketin mukaan.

Vierailija
37/50 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vasenkätinen

Vierailija
38/50 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että noin päin on opetellut. Tuskinpa siitä kellekään mitään haittaa on. Eniten vaivaa siitä lienee syöjälle itselleen valmiiksi katetussa pöydässä, kun aterimet ovat väärillä puolin lautasta ja ne pitää poimia ristikätisesti.

Vierailija
39/50 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeakätisenä yleensä haarukka minulla on oikeassa kädessä, mutta vaihtelen jonkin verran fiiliksen mukaan.

Vierailija
40/50 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta on surkeaa, jos ei edes pöytätapoja osaa.

Moukkamaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi