Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

11v tytön "viikset"

Vierailija
04.12.2012 |

11v tyttöni sanoi tänään, että häiritsee, kun kulmakarvoja kasvaa muutama karva keskellä. Pyysi minua nyppimään niitä pois. Samalla huomasin, että hänellähän on suupielissä karvoja, muutama aika tummakin. En sanonut niistä mitään. Olisiko pitänyt sanoa ja nyppiä niitäkin? Ei ole tainnut itse huomata, mutta pitäisikö niitä alkaa poistamaan, ennenkuin joku "kiva kaveri" huomauttaa niistä? Miten toimisit/olet toiminut?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asuisitte USA:ssa, niin olisit sheivannut jo hänen jalkojaan ja käsivarsiaan. Lisäksi nyppisit tiettyy hajakarvat kulmista ja vaalentaisit viiksikarvoja.

Onko muuten tyttäresi kovin tumma? Karvojahan kaikilla on saman verran, mutta tummilla ne näkyy enemmän. Ja muuten voihan ne pari hajakarvaa nyppästäkin.

Vierailija
2/3 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asuisitte USA:ssa, niin olisit sheivannut jo hänen jalkojaan ja käsivarsiaan. Lisäksi nyppisit tiettyy hajakarvat kulmista ja vaalentaisit viiksikarvoja. Onko muuten tyttäresi kovin tumma? Karvojahan kaikilla on saman verran, mutta tummilla ne näkyy enemmän. Ja muuten voihan ne pari hajakarvaa nyppästäkin.

No tyttö ei ole ole tosi tumma, mutta hänellä on ruskeat, tuuheat hiukset. Kuten myös minulla ja minä olen tosi karvainen, valitettavasti on periytynyt siis lapselle tämä ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajelisit ne. Ja kyllä, ne on hyvä mielestäni poistaa. Mulla itsellä alkoi kasvaa viikset varmaan just ton ikäsenä. Kärsin niistä 14- vuotiaaksi asti jolloin aloin niitä itse ajella ja kyllä helpotti.