Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan päässyt irti järjettömistä syömistavoista?

Vierailija
04.12.2012 |

Mä syön suruun, iloon ja ihan vain hyvää oloa tuomaan. Voin todella huonosti, vaikka en olekaan mikään tonnikeiju. Sen taas estää se, että mulla on kausia jolloin en syö mitään. Juon vain. Nyt mulla on ollut kesästä saakka melkein koko ajan syöppökausi ja mä inhoan itseäni, kun mässään koko ajan. Vaatteet eivät mahdu enää päälleni, nenä tukossa, ahdistaa, pienikin liikkuminen laittaa hengityksen puuskuttamaan jne. Ja kaikki vaivat johtuvat liikasyömisestä.

Pystyykö tuollaisesta paranemaan kotikonstein?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

irti vaikka kuinka yritän. Aina tulee se pahempi kausi. Vaikeaa on tämän kanssa saa varmaan kamppailla koko loppu elämän.

Vierailija
2/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä vähän lievempänä. Olisi kyllä kiva tietää miten tästä pääsee eroon.

Ilmeisesti terapialla tms, varmaankin joku psyykkinen juttu, eiks vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtavat syödä! Mä mietin jo tunteja etukäteen mitä söisin, ei pääse vahingossa unohtumaan.

Olis vaikka joku lääke, joka täyttää vatsan niin, että sinne ei mahdu kuin tietty annos päivässä. Mihinkään leikkauksiin mä en halua.

Vierailija
4/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön myös koko ajan ja jatkuvasti ja kaikkea :(

Enkä edes liiku juurikaan.

Onneksi on hyvät geenit ja olen normaalipainoinen, vielä...

Vierailija
5/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päänsisäinen juttu ja itsekin sitä pohdiskellut terapeutille menemistä, mutta kun kaikki on hyvin, ei mitään traumoja lapsuudessa, niin mitä ihmettä mä siellä juttelisin. Tai ehkä terapeutti osaisi kysellä multa oikeita asioita ja jotain ongelmia löytyisikin. En tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän