Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei! Olen tosiaan sinkku eikä ole mitään mielenkiintoa

Vierailija
04.12.2012 |

suhteeseen,haluan keskittyä omiin lapsiini.Kuulin että ex-mies on paniikissa kun nuori puoliso ei yritykistä huolimatta tule raskaaksi,ja mies yrittää vedättää mulla vaimon kuukautiskierron mukaan lapset.Vaikka siis olisi hänen vuoronsa ottaa ne viikonlopuksi,mies keksii,että pidetään pidempi väli.Ei sovi mulle.Mulla on omaa tekemistä ja en kyllä tykkää ettei mies kunnioita sopimustamme.Oliko niin exäni,että se lasten saanti on just susta kiinni,ei lastesi äidistä.Exäni isosisko on myös lapseton.Vähän vaikeuksia lapsen saannissa.Sitten ex-ukko uhannut nykyistä puolisoaan että jos ei kaksi yhdyntää päivässä riitä ja puoli vuotta,se on ero ja nuorikko saa maksaa osan uuden auton lainoista.Aikooko ex yrittää toista naista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sut lasten vaihdossa.Pukeudu säkkii ja puristele finnejä jotta naama punoittaa ennen näkemistä.Minkäänlaista kiihoketta ei tarvitse antaa,katsos mies juoksee suoraan kulli pystyssä sen uuden luo,vaikka oma onkin hekumallinen pakkaus.

Vierailija
2/3 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan kehu koskaan exää,ole oikein tympeä ja ilkeä.Älä anna periksi lasten huoltoasioista,muista että itse lähti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joka toinen vkl,ei joka kolmas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi